reklama
Konferencja skierowana jest do osób, które pracują w dziale marketingu, w dziale sprzedaży online, agencji reklamowej, domu mediowym, agencji interaktywnej oraz PR i chcą zgłębić swoją wiedzę oraz dowiedzieć się:
• czy content marketing sprzedaje i jak sprawić, aby działał na korzyść w erze digitalu;
• jak tworzyć dobry content w social mediach, który zaangażuje klienta;
• skąd brać pomysły na wartościowe treści i jak je rozprzestrzeniać;
• jakie znaczenie ma storytelling w budowaniu angażujących historii i marek, które kochają konsumenci.
Konkurs – wygraj zaproszenie!
Mamy dla Was zaproszenie na to wydarzenie. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać maila, w którym zaproponujecie hasło przekonujące brand managera, że “content is king” i warto zainwestować budżet w content markreting.
Hasło musi być krótkie i przekonujące :)
Na Wasze odpowiedzi czekamy pod adresem konkurs@socialpress.pl. Tytuł maila: „Konkurs: Content Marketing”.
Na Wasze odpowiedzi czekamy do 4 marca 2014. Powodzenia!
Więcej informacji o konferencji:
Content marketing nowych mediów
Aktualizacja – znamy zwycięzców
Zaproszenia na konferencję otrzymują:
Dawid Komuda
Firma z ludzkim „Fejsem” – efekt content marketingu
Jarosław Jopek
Content najlepszym paliwem internetu