X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Socializer i Socialformance znikają z rynku

Socializer i Socialformance znikają z rynku

reklama


W styczniu tego roku sfinalizowana została największa transakcja przejęcia na polskim rynku reklamy w obszarze digital. W jej efekcie grupa Socializer stała się częścią Isobar Poland – agencji należącej do koncernu mediowego Dentsu Aegis Network.

Kiedy w styczniu br. doszło do połączenia grupy Socializer (Socializer, Socialfomance, Lubię To) z Isobar Poland, firmy stanęły przed wyzwaniem zintegrowania 350-osobowego zespołu specjalizującego się w usługach: kreacji, strategii, technologii i mediów online oraz social media w zakresie komunikacji, reklamy oraz działań performance’owych.

Nowe logo Hypermedia

Nowe logo Hypermedia

Nowe logo Lubię to

Nowe logo Lubię to

Od transakcji minęły dwa miesiące, w trakcie których trwała restrukturyzacja agencji Isobar Poland. W jej wyniku wydzielono trzy departamenty: Creative, Technology & Production oraz Social & Media. Ten ostatni powstał w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i zespołu mediów w Isobar Poland.

– Wprowadzamy nowe usługi do oferty i otwierają się przed nami perspektywy działań na niezdobytych dotychczas rynkach. Jeszcze wiele pracy nas czeka, ale klienci Isobar i spółek grupy Dentsu Aegis Network coraz odważniej sięgają po możliwości komunikacji i wsparcia sprzedaży, jakie dają kanały social i earned media – komentuje Łukasz Misiukanis, Vice President Isobar Poland, który kieruje departamentem Media & Social.

Powstają nowe submarki

Procesowi akwizycji towarzyszyło również wydzielenie dwóch submarek: Hypermedia – odpowiadająca za technologię i produkcję oraz Lubię to – agencja social media. Hypermedia, jako technologiczny hub Isobaru, z wieloletnim doświadczeniem w świadczeniu usług na lokalnych i globalnych Klientów, w ciągu ostatnich tygodni zreorganizowała struktury i wprowadziła nowe pozycjonowanie. Agencja Lubię to, której celem jest budowanie kompleksowych relacji z konsumentami w social media i prowadzenie komunikacji z wykorzystaniem wszystkich dostępnych platform, rozbudowała zakres świadczonych usług i odświeżyła identyfikację wizualną.

Kończy się główny etap konsolidacji i rebrandingu agencji Isobar

Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku, a połączone zespoły od teraz funkcjonują pod jedną marką – Isobar, która jest synonimem innowacji w reklamie i zintegrowanych usług komunikacyjnych, świadczonych na globalną skalę.

– Konsolidacja pod wspólną marką Isobar jest odpowiedzią na wszechobecny trend konwergencji mediów, który pociąga za sobą wymóg holistycznego myślenia agencji i integracji działań wokół dużych idei komunikacyjnych. Stworzyliśmy model operacyjny oparty na współpracy w ramach Dentsu Aegis Network, który pozwala nam dostarczać rozwiązania łączące kompetencje kreatywne, technologiczne, mediowe, angażować konsumentów i zbliżać ich do punktu transakcji – mówi Krzysztof Andrzejczak, President / MD Isobar Poland.

Dziś odbyła się również premiera nowej strony Isobar Poland pod adresem www.isobar.pl.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail