reklama
W styczniu tego roku sfinalizowana została największa transakcja przejęcia na polskim rynku reklamy w obszarze digital. W jej efekcie grupa Socializer stała się częścią Isobar Poland – agencji należącej do koncernu mediowego Dentsu Aegis Network.
Kiedy w styczniu br. doszło do połączenia grupy Socializer (Socializer, Socialfomance, Lubię To) z Isobar Poland, firmy stanęły przed wyzwaniem zintegrowania 350-osobowego zespołu specjalizującego się w usługach: kreacji, strategii, technologii i mediów online oraz social media w zakresie komunikacji, reklamy oraz działań performance’owych.
Od transakcji minęły dwa miesiące, w trakcie których trwała restrukturyzacja agencji Isobar Poland. W jej wyniku wydzielono trzy departamenty: Creative, Technology & Production oraz Social & Media. Ten ostatni powstał w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i zespołu mediów w Isobar Poland.– Wprowadzamy nowe usługi do oferty i otwierają się przed nami perspektywy działań na niezdobytych dotychczas rynkach. Jeszcze wiele pracy nas czeka, ale klienci Isobar i spółek grupy Dentsu Aegis Network coraz odważniej sięgają po możliwości komunikacji i wsparcia sprzedaży, jakie dają kanały social i earned media – komentuje Łukasz Misiukanis, Vice President Isobar Poland, który kieruje departamentem Media & Social.
Powstają nowe submarki
Procesowi akwizycji towarzyszyło również wydzielenie dwóch submarek: Hypermedia – odpowiadająca za technologię i produkcję oraz Lubię to – agencja social media. Hypermedia, jako technologiczny hub Isobaru, z wieloletnim doświadczeniem w świadczeniu usług na lokalnych i globalnych Klientów, w ciągu ostatnich tygodni zreorganizowała struktury i wprowadziła nowe pozycjonowanie. Agencja Lubię to, której celem jest budowanie kompleksowych relacji z konsumentami w social media i prowadzenie komunikacji z wykorzystaniem wszystkich dostępnych platform, rozbudowała zakres świadczonych usług i odświeżyła identyfikację wizualną.
Kończy się główny etap konsolidacji i rebrandingu agencji Isobar
Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku, a połączone zespoły od teraz funkcjonują pod jedną marką – Isobar, która jest synonimem innowacji w reklamie i zintegrowanych usług komunikacyjnych, świadczonych na globalną skalę.
– Konsolidacja pod wspólną marką Isobar jest odpowiedzią na wszechobecny trend konwergencji mediów, który pociąga za sobą wymóg holistycznego myślenia agencji i integracji działań wokół dużych idei komunikacyjnych. Stworzyliśmy model operacyjny oparty na współpracy w ramach Dentsu Aegis Network, który pozwala nam dostarczać rozwiązania łączące kompetencje kreatywne, technologiczne, mediowe, angażować konsumentów i zbliżać ich do punktu transakcji – mówi Krzysztof Andrzejczak, President / MD Isobar Poland.
Dziś odbyła się również premiera nowej strony Isobar Poland pod adresem www.isobar.pl.