reklama
Celem konferencji jest dostarczenie specjalistom odpowiedzialnym za analizę danych o Kliencie – w tym ich pozyskanie, integrację i przetwarzanie – konkretnych przykładów wykorzystania Customer Intelligence opartych na case studies, aby jeszcze skuteczniej mogli wspierać decyzje komercyjne swojej firmy! Inspiratorzy konferencji to wyłącznie eksperci-praktycy, którzy dostarczą konkretne rozwiązania i inspiracje prowadzące do podnoszenia skuteczności Państwa działań w obszarze customer analytics, rozwoju metod pozyskania wiedzy o kliencie oraz opracowania unikalnego customer insight.
W programie:
DANE – PROFILOWANIE – SEGMENTACJA
W jaki sposób łączyć dane pozyskane online z danymi o Klientach, które dostajemy offline?
Magda Tragasz, Customer Research Manager, Tesco Polska
Karolina Komorowska, Customer Research Manager, Tesco Polska
Segmentacja Klientów wspomagana algorytmami ewolucyjnymi
Robert Kubacki, Kierownik Zespołu Analiz i Modelowania, Biuro Kampanii i Customer Intelligence, Deutsche Bank Polska
Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu kampanii marketingowych
Rafał Macierzyński, Starszy Analityk Rynku, RWE Polska
Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu targetowanych ofert sprzedaży
Grzegorz Szydłowski, Kierownik Działu Rozwoju Procesów Biznesowych, Grupa Żywiec
ROI Z CUSTOMER ANALYTICS
Badania i co potem: czyli o ROI dla badań i analiz customer experience
Marcin Charkiewicz, Kierownik Wydziału Centrum Badań Konsumenckich, Orange Polska
Jeśli nie możesz czegoś mierzyć, nie możesz tym zarządzać. ROI z działań marketingowych
Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama
Efektywność komunikacji z Klientem w kanałach offline oraz online – od planu do pomiaru
Wojciech Pawłowski, Kierownik Działu Zarządzania Biznesem, Grupa Cyfrowy Polsat
ZARZĄDZANIE I OPTYMALIZACJA KAMPANII
Automatyzacja i agregacja działań internetowych jako sposób na zwiększenie sprzedaży
Arkadiusz Łatko, Manadżer Komunikacji Internetowej, Crédit Agricole Bank Polska
Optymalne wykorzystanie komunikacji w kanałach online i offline
Bartosz Witorzeńć, Starszy Specjalista ds. Rozwoju w Departamencie Kampanii Bezpośrednich, mBank
SOCIAL MEDIA ANALYTICS
Customer segmentation & advanced social network analysis for getting the maximum of your customer base
Konstantinos Tsiptsis, Doświadczony Prelegent Międzynarodowych Konferencji, Konsultant, Autor Książki:
Data Mining Techniques in CRM
Potencjał danych w mediach społecznościowych i praktyczne możliwości jego wykorzystania
Dominik Kaznowski, Dyrektor E-commerce, Grupa PWN
Edward Mężyk, Niezależny Ekspert
Szczegółowy program konferencji: www.cee-bi.com/ci/program. Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.