
reklama
Co prawda, po pierwszych testach, które miały już miejsce, jako pierwsi dostęp do nowych przycisków dostaną Amerykanie, jednak już niebawem użytkownicy reszty świata także będą mogli wykorzystywać nowe funkcje Facebooka.
7 nowych przycisków to:
– Use App
– Contact Us
– Book Now
– Shop Now
– Sign Up
– Watch Video
– Play Game
Może oprócz tego ostatniego (pewnie wiele osób ma skojarzenia z dziesiątkami zaproszeń do zagrania w facebookowe gierki) przyciski te z pewnością ułatwią dotarcie do użytkowników Facebooka. Druga sprawa to łatwiejsze, z punktu widzenia administratorów, korzystanie z fan page’a przez wszystkich odwiedzających.
Jeżeli chodzi o użytkowników systemów Android i iOS, to administratorzy stron zdecydują, gdzie trafią po kliknięciu w przycisk. Co ważne, nie będzie musiała być to strona w obrębie Facebooka!
Twórcy Facebooka uważają, że nowe przyciski zwiększą możliwości interakcji fanów z marką i usprawnią osiąganie przez nią celów biznesowych. Potwierdzają to firmy, które testują już nowe funkcje, np. sklep internetowy Dollar Shave Club oznajmił, że nowy przycisk konwertuje 2,5 raza lepiej niż inne narzędzia.
A zatem wszyscy administratorzy fan page’y: przygotujcie się na nową jakość swoich działań na Facebooku!