X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lepszy seks dzięki smartphone’owi? Tak – dzięki projektowi Durexa

Lepszy seks dzięki smartphone’owi? Tak – dzięki projektowi Durexafot. © Wisky - bank zdjęć Fotolia.com

reklama


Przez ostatnie tygodnie, marka Durex nagłaśniała w mediach, że już wkrótce światło dzienne ujrzy ich przełomowe odkrycie. Projekt, nad którym pracowała marka opierał się na przekonaniu, że skoro nowoczesne technologie otaczają nas z każdej strony, powinniśmy nauczyć się wykorzystywać je do dobrych celów. Tym, niewątpliwe dobrym celem, miał być lepszy seks, zbliżenie się partnerów w łóżku i mocniejsze odczuwanie przyjemnych doznań podczas zbliżenia.

Do współpracy nad tą wyjątkową technologią, została zatrudniona Susie Lee, dyrektor generalna Siren Mobile, która posiada ogromne doświadczenie w zakresie biochemiki i biofizyki. To właśnie dzięki niej, po wielu tygodniach badań, analizie wszystkich funkcjonalności smartphone’ów i licznych testach w końcu udało się odkryć technologię, którą powinny stosować pary w łóżku, aby poczuć większą przyjemność podczas łóżkowych igraszek.

Na specjalnej, dedykowanej przełomowemu odkryciu, stronie DurexLab, marka zachęcała pary, do rejestracji online i wzięcia udziału w przełomowym projekcie. Zgłoszone osoby, mogły jako pierwsze, jeszcze przed oficjalną dystrybucją nowatorskiego narzędzia, przetestować stworzoną w DurexLab technologię. Pierwsi, zarejestrowani użytkownicy mieli już szansę przetestować, jakie korzyści można osiągnąć stosując rewolucyjną metodę. Opinie są naprawdę pozytywne, pary potwierdzają, że odkryta metoda jest w 100 procentach skuteczna! Wyniki przeszły najśmielsze oczekiwania twórców technologii zbliżającej pary do siebie.

Cała kampania  utrzymywała w niepewności przez długie tygodnie wszystkich, którzy pragnęli wykorzystać technologię w swoim związku. Projekt, którego finałem było wspaniałe odkrycie, był zakrojonym na szeroką skalę działaniem na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. Marce znakomicie udało się przyciągnąć uwagę mediów, jak i samych konsumentów, którzy z wdzięcznością odnieśli się do funkcjonalności, jaką odkrył dla nich Durex. Nie tylko jest ona użyteczna dla samych konsumentów, poprzez wprowadzenie prawdziwych zmian do ich relacji w łóżku, ale również w ten sposób marka wsparła działania na rzecz środowiska i ochrony planety. Projekt był bowiem wsparciem dla ekologicznej, ogólnoświatowej akcji Godzina dla Ziemi. Ciekawe jak w tym roku, po niesztampowej akcji, ta godzina zostanie przez niektórych spożytkowana? Oby jak najprzyjemniej!

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail