reklama
Conference, Market, Festival
Filmteractive składa się z trzech części. Pierwszą z nich jest międzynarodowa konferencja biznesowa, skupiona wokół innowacyjnych treści audiowizualnych oraz najnowszych trendów w branży (23 września). Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie creative content w nowych mediach, kampaniach content marketingowych i w przemyśle rozrywkowym.
Drugą częścią wydarzenia jest Market, czyli pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej targi treści interaktywnych i crossmedialnych (23-24 września). Drugiego dnia imprezy zapraszamy na Festival – otwartą dla wszystkich część, podczas której szersza publiczność będzie miała okazję zobaczyć dwa filmy zrealizowane na potrzeby marek: Electrolux „The Next Black” oraz „A Small Selection Of The World” Illy Coffee.
Na co warto zwrócić uwagę w programie Filmteractive 2015?
– W tym roku program podzielony jest na 3 bloki. Pierwszy z nich zostanie poświęcony międzynarodowym mediom i ich ciekawych projektom crossmedialnym. W drugim marki (Electrolux, Illy Coffee) zaprezentują swoje projekty content marketingowe, a twórcy gier opowiedzą o marketingu w tej dziedzinie branży rozrywkowej. Warto zaznaczyć, że o grach będziemy mówić po raz pierwszy – mówi Agata Lepianka, Project Manager Filmteractive.
Nowością jest także trzeci blok, czyli Filmteractive Digital Session – sesja prezentacji szkoleniowych zaplanowanych na koniec pierwszego i początek drugiego dnia wydarzenia. Prelegenci poruszą wówczas tematykę tworzenia contentu, który jest skuteczny i budzi zainteresowanie. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak tworzyć content, który angażuje internautów i jak zaplanować jego dystrybucję, aby przyniosła wymierne rezultaty.
Program i goście
Na tegoroczną konferencję udało się zaprosić specjalistów z całego świata. O dziennikarstwie wizualnym opowie Amanda Farnsworth – redaktor BBC News, której zespół wygrał osiem nagród w 2014 roku, z czego kilka z zakresu projektów innowacyjnego dziennikarstwa faktu. Lovisa Sunnerholm – producent wykonawczy filmu „The Next Black” zrealizowanego dla Electrolux EMEA, przedstawi case study tego projektu, w ramach którego promowany produkt pokazano w zupełnie nowym kontekście. A to tylko część atrakcji – na uczestników Filmteractive Conference czeka łącznie czternaście prelekcji.
Bilety
Do 16 września bilety będzie można zakupić w cenie 1600 zł brutto. Cena dla spóźnialskich (od 17 września) to 1850 zł brutto. Dla osób kupujących większe ilości wejściówek mamy zniżki nawet do 30%.
Bilety można kupić na stronie: www.filmteractive.eu/filmteractive-tickets/pl
Szczegóły na www.filmteractive.eu.