X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ex Machina – mikro promocja

Ex Machina  – mikro promocja

reklama


A dokładnie na mikrofilmy z animacjami. Cała kampania skupia się na promowaniu filmu, jednak w sposób niespotykany często w tej branży (szczególnie u nas). Kampania Ex Machina opiera się na postaci Avy i podkreślaniu tematyki filmu. Inteligentne, nowatorskie podejście do kampanii, nietypowe rozwiązania i zaangażowanie rozmowy o przyszłości gatunku ludzkiego oraz rozwoju sztucznej inteligencji odróżnia kampanie od innych a także doskonale koreluje z filmem.

Film promują mikrofilmy (20-30 sekundowe) publikowane poprzez Facebooka i Instagrama. Pomieszanie animacji z urywkami filmu daje niesamowity efekt. A wybór najbardziej intrygujących i interesujących fragmentów filmu do kampanii dodatkowo zaostrza apetyt na premierę filmu.

Kampania skupia się także na postaci Avy, która jest jedną z głównych postaci. Co prawda nie jest ona człowiekiem, ale podkreśla się jej kobiecą naturę, seksapil i zmysłowość co może (i ma) zbudzać w widzach zainteresowanie a nawet fantazje z udziałem bohaterki.

Cała kampania “załatwia” dwie sprawy: promocję filmu a dzięki niej także kwestie dyskusji na temat coraz bardziej zaawansowanych prac nad sztuczną inteligencją, skomputeryzowaniem i usieciowieniem naszego życia oraz obecnością robotów, z którymi już niedługo będziemy musieli się pogodzić.

ex-machina

ex-machina1

ex-machina2

ex-machina3

ex-machina4

ex-machina5

ex-machina7

Tear Up The Dance Floor from Watson DG on Vimeo.

Does Ava Like You? from Watson DG on Vimeo.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail