reklama
Conversion Lift, to narzędzie stworzone z myślą o reklamodawcach i markach, dzięki któremu będą oni mogli z łatwością ocenić efektywność prowadzonych w serwisie kampanii. Nowa funkcja będzie zatem mierzyła reakcje na promowane posty, co w praktyce oznacza, że reklamodawcy będą mieli pełną świadomość tego, jak promowane posty przekładają się na konwersję produktu.
Conversion Lift pozwoli również na zebranie danych dotyczących liczby kliknięć w post, pobrania danej aplikacji czy rejestracji w konkretnym serwisie, a ponadto zadba o zestawienie zachowań użytkowników urządzeń mobilnych oraz desktopowych.
Nowe narzędzie jest wynikiem analiz prowadzonych przez Twittera, a testy Conversion Lift potwierdziły, iż to promowany tweet wzbudza w użytkownikach chęć do interakcji prawie 1,5 raza bardziej niż w przypadku braku reklamy.
Z nowej funkcji można już korzystać, wystarczy, że użytkownik ustali co najmniej jedną kampanię na przyszłość. Jeśli natomiast chcecie zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat Conversion Lift, możecie skontaktować się z teamem Twittera.