X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Twitter z nowym narzędziem analitycznym dla marek

Twitter z nowym narzędziem analitycznym dla marekfot. bank zdjęć shutterstock.com

Conversion Lift, to narzędzie stworzone z myślą o reklamodawcach i markach, dzięki któremu będą oni mogli z łatwością ocenić efektywność prowadzonych w serwisie kampanii. Nowa funkcja będzie zatem mierzyła reakcje na promowane posty, co w praktyce oznacza, że reklamodawcy będą mieli pełną świadomość tego, jak promowane posty przekładają się na konwersję produktu.

fot. blog.twitter.com, Jak działa Conversion Lift?

fot. blog.twitter.com, Jak działa Conversion Lift?

Conversion Lift pozwoli również na zebranie danych dotyczących liczby kliknięć w post, pobrania danej aplikacji czy rejestracji w konkretnym serwisie, a ponadto zadba o zestawienie zachowań użytkowników urządzeń mobilnych oraz desktopowych.

Nowe narzędzie jest wynikiem analiz prowadzonych przez Twittera, a testy Conversion Lift potwierdziły, iż to promowany tweet wzbudza w użytkownikach chęć do interakcji prawie 1,5 raza bardziej niż w przypadku braku reklamy.

Z nowej funkcji można już korzystać, wystarczy, że użytkownik ustali co najmniej jedną kampanię na przyszłość. Jeśli natomiast chcecie zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat Conversion Lift, możecie skontaktować się z teamem Twittera.

 

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail