X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

E-book zamiast kartki. Poznajcie najlepsze świąteczne kampanie content marketingowe

E-book zamiast kartki. Poznajcie najlepsze świąteczne kampanie content marketingowefot. materiały prasowe

reklama


Jak marki poradziły sobie w tym roku podczas świątecznej gorączki? W jaki sposób stworzyły dobry jakościowo i angażujący content? Z których narzędzi korzystały? Na rynku pojawiła się pierwsza ekspercka analiza najlepszych kampanii content marketingowych realizowanych w Polsce i na świecie. Wydawcą e-booka jest ContentHouse.

Święta i Nowy Rok to prawdziwe wyzwanie dla content marketingu, okres, kiedy każda marka próbuje się wyróżnić i podejść do odbiorcy w niebanalny sposób. Właśnie to narzędzie łączy wartościowy pod względem użyteczności dla odbiorcy przekaz z naturalnym lokowaniem produktu. Jak poradziły sobie w tym roku czołowe polskie i zagraniczne marki?

E-book „„Święty” content marketing” to solidna porcja świątecznych kampanii content marketingowych, garść smakowitych inspiracji, szczypta porad i wreszcie, deser w postaci analizy ekspertów. – komentuje Grzegorz Miłkowski, redaktor naczelny SOCIALPRESS i Managing Director ContentHouse, wydawca e-booka.

W publikacji znaleźć można przegląd narzędzi content marketingowych w ujęciu świątecznym, dobre praktyki związane z planowaniem strategii content marketingowych, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności kampanii oraz komentarze ekspertów. Redakcja wybrała najciekawsze tegoroczne polskie i zagraniczne kampanie, m.in. Burberry, Chanel, NIVEA, IKEA, Allegro czy Tymbark. E-book wzbogacony jest komentarzem ekspertów.

E-book dostępny jest pod linkiem: http://contenthouse.pl/publikacje/

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail