X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Poznajcie przedstawicieli Rady Programowej Forum IAB

Poznajcie przedstawicieli Rady Programowej Forum IABfot. bank zdjęć shutterstock.com

W tym roku, konferencji przewodniczy Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska, wiceprzewodniczącą jest natomiast Anna Sakowicz, Chief Digital, Data&Analytics Officer SMG Polska.

fot. Paweł Patkowski

fot. Paweł Patkowski

W nadchodzącym roku odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Forum IAB. Ambicją organizatorów jest dostarczenie uczestnikom unikalnej wiedzy oraz inspiracji zarówno z rynku krajowego, jak i światowego. Nad merytoryką wydarzenia czuwać będzie Rada Programowa Forum IAB. W tym roku po raz pierwszy wyłoniono przedstawicieli Rady, którzy pokierują jej pracami: stanowisko przewodniczącego objął Paweł Patkowski, odpowiedzialny na co dzień za strategię marki oraz komunikację marketingową w Orange Polska. Funkcję wiceprzewodniczącej sprawować będzie Anna Sakowicz, odpowiedzialna za rozwój kompetencji w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych w SMG Polska.

Anna_Sakowicz

fot. Anna Sakowicz

Na przestrzeni ostatnich lat Forum IAB zbudowało markę rozpoznawalną i cenioną zarówno w środowisku branży online, jak i wśród marketerów. Również w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards nagradzamy nie tylko przedstawicieli agencji, ale również firmy szczególnie aktywne w obszarze marketingu internetowego. Wybór przewodniczących Rady Programowej Forum IAB jest odzwierciedleniem tej sytuacji – Paweł Patkowski reprezentuje Orange Polska, zdobywcę nagrody Marketera Roku MIXX Awards 2015, a Anna Sakowicz SMG Polska – laureata w kategorii Dom Mediowy Roku.”, mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Rada Programowa Forum IAB, jak co roku, składa się z ekspertów marketingu internetowego w Polsce. Należą do niej zarówno przedstawiciele branży, jak i biznesu – marketerzy, którzy na co dzień zarządzają budżetami marketingowymi. Zadaniem Rady będzie wybór tematyki tegorocznej konferencji oraz wyłonienie najlepszych prezentacji, które znajdą się w programie Forum IAB 2016.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail