![Instagram – wyświetlenia ważniejsze od serduszek Instagram – wyświetlenia ważniejsze od serduszek](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F02%2FInstagram-video-shutterstock_227545336.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
![http://blog.business.instagram.com](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2016/02/instagram.jpg)
http://blog.business.instagram.com
Instagram ogłosił, że w przeciągu kilku najbliższych tygodni, użytkownicy udostępniający filmy oraz marki udostępniające reklamy w formie wideo, zamiast liczby polubień będą widzieli, ile razy ich nagranie zostało wyświetlone. Przy czym, aby jedno wyświetlenie liczyło się do statystyk, musi ono trwać co najmniej 3 sekundy. Co ciekawe niedawno przeprowadzone badanie wykazało, że prawie połowa (47%) treści, dostarczona jest widzom już w pierwszych trzech sekundach nagrania.
Instagram wierzy, że liczba wyświetleń filmu i reklamy, jest ważniejszą informacją dla udostępniającego niż liczba polubień. Dlatego też “lajki” będą wyświetlane z innym oknie, dopiero po kliknięciu na statystykę wyświetleń.
- Adam Matuszyk
- Mariusz Kaczorowski