![Zadbaj o swój personal branding „w sieci” Zadbaj o swój personal branding „w sieci”](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F04%2Fshutterstock_215260810-social-media.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. Dzięki nim w krótkim czasie można wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię.
„Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” to pozycja, w której w jednym miejscu znaleźć praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach „z sieci”.
Dziś komórką płacimy rachunki, sprawdzamy prognozę pogody, podtrzymujemy znajomości. Słuchamy muzyki, oglądamy filmy, czytamy książki, przeglądamy kolorowe magazyny – słowem, żyjemy. Tak, żyjemy w wirtualnej przestrzeni. I wszystko byłoby dobrze, gdyby ktoś nauczył nas, jak żyć w tej wirtualnej społeczności. Żeby nauczył nas poruszać się w niej i nawiązywać znajomości z… Szacunkiem. Klasą. Kulturą osobistą.
Z książki dowiedzieć się można:
• dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety,
• czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt),
• kiedy komentowanie to już hejtowanie,
• dlaczego zaproszenie od Beyoncé czy Keanu Reevesa to niekoniecznie wyróżnienie,
• jak opowiedzieć historię… snapując,
• ile prawdy jest w stwierdzeniu: jeśli nie jesteś w sieci, nie żyjesz.
![źródło: mat. prasowe](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2016/04/SiM_Jak_dbac_o_wizerunek_socialmedia-485x708.jpg)
źródło: mat. prasowe
Książka Tomasza Reicha ukazuje się na rynku w optymalnym momencie. Nigdy wcześniej negatywne zachowania w Internecie nie budziły tak intensywnej dyskusji. Autor stanowi w tej debacie jeden z głosów rozsądku, edukując, jak wypada zachowywać się „w sieci”. Wskazuje dobre praktyki w przypadku każdego z najpopularniejszych kanałów społecznościowych. Doradza, jak dbać o markę osobistą. To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.
Patronat medialny nad książką objęła redakcja SocialPress.