X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Customer Experience na Forum IAB 2016

Podczas dwóch dni konferencji kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy wprowadziło uczestników w świat inspiracji, własnych przemyśleń i doświadczeń na temat trendów i działań, które zapewniają najlepsze doświadczenia klienta z marką.

Customer Experience na Forum IAB 2016fot. IAB Polska / mat. prasowy

reklama


Dwa dni konferencji, ponad 60 prelegentów w tym najbardziej znaczący eksperci marketingu online z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy grono osób biorących udział w wydarzeniu online, przedstawiciele czołowych mediów marketingowych i biznesowych, wszystkie bilety na wydarzenie wyprzedane z miesięcznym wyprzedzeniem – to bilans zakończonego właśnie Forum IAB 2016. Była to już 10., jubileuszowa edycja tej najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w Polsce.

Tegoroczne Forum IAB odbyło się 8 i 9 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy pod hasłem „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. Podczas dwóch dni konferencji kilkudziesięciu ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy wprowadziło uczestników w świat inspiracji, własnych przemyśleń i doświadczeń na temat trendów i działań, które zapewniają najlepsze doświadczenia klienta z marką.

fot.  IAB Polska / mat. prasowy

fot. IAB Polska / mat. prasowy

Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami podzielili się topowi zagraniczni prelegenci oraz prelegenci, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas ubiegłorocznej edycji wydarzenia. Keynote speakerem był futurysta i antropolog digitalu Brian Solis, który wygłosił prelekcję zatytułowaną „Customer Experience Starts with Experience Architecture”. Gośćmi specjalnymi byli prezesi amerykańskiego i europejskiego IAB: Randall Rothenberg (IAB USA) i Constantine Kamaras (IAB Europe). Uczestników inspirowali również: Nicola Mendelsohn (Facebook), Steve King (Publicis Media), Nikki Mendonça (OMD), Yuri Drabent (Isobar Polska), Krzysztof Sobieszek (Zenith) i Anna Sakowicz (SMG Polska).

W drugim dniu kilkudziesięciu prelegentów dostarczyło uczestnikom ogromną porcję wiedzy z różnych obszarów customer experience. Wystąpienia odbywały się równolegle w trzech salach, obejmując bloki tematyczne: Omnichannel, Customer Journey, Design Thinking & Innovation, Badania & Insights I Technologia w służbie użytkownika.

Po raz pierwszy na konferencji została otwarta Strefa Innowacji, w której można było sprawdzić na własnej skórze, jak działają najnowocześniejsze technologie. Uczestnicy mogli też dowiedzieć się, jakie wyzwania stawia przed firmami customer experience. Na ten temat dyskutowali w panelu „Customer Experience Driven Organization” przedstawiciele najlepiej prosperujących biznesów, którzy na co dzień odpowiadają w swoich firmach za opracowanie narzędzi i stworzenie warunków dla prowadzenia działań zapewniających klientom jak najlepsze doświadczenie z marką.

fot.  IAB Polska / mat. prasowy

fot. IAB Polska / mat. prasowy

Podczas pierwszego dnia konferencji odbył się launch nowej inicjatywy IAB Polska – Creative Lab. „IAB Creative Lab to inicjatywa nastawiona na edukację osób odpowiedzialnych za kreację i realizację kampanii oraz dzielenie się wiedzą i promowanie best-practice. Zamierzamy skorzystać z zasobów i doświadczeń najlepszych agencji – zarówno polskich, jak i zagranicznych – które mają doskonałe zaplecze kreatywne. Ich przedstawiciele będą pokazywać, jak od strony kreatywnej poruszać się w świecie reklamy cyfrowej” – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt. Prezes Zarządu IAB Polska przedstawił założenia projektu, a Rob Newlan (Director Facebook Creative Shop EMEA) przedstawił perspektywę światową kreacji w świecie cyfrowym. Polski punkt widzenia na kreację cyfrową zaprezentowali natomiast podczas panelu Creative Chairs Maciej Waligóra z DDB&tribal, Bartek Gołębiowski z agencji GONG oraz Dawid Szczepaniak z VML Poland.

O IAB Polska

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.
Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać

od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail