X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Badanie: Co motywuje użytkowników Facebooka do udostępniania postów?

Użytkownicy udostępniają content ze względu na swoich znajomych. Analizują co mogą uznać za przydatne lub zabawne. O częstotliwości "podawania dalej" decyduje również płeć.

Badanie: Co motywuje użytkowników Facebooka do udostępniania postów?fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Otwieramy Facebooka i “scrollujemy”. Tylko od czasu do czasu jakaś informacja przyciągnie naszą uwagę na tyle, że zostawimy “lajka”. Jeszcze rzadziej napotkamy posta wartego komentarza, a wyjątkowo rzadko decydujemy się, aby coś udostępnić. Jak zatem zachęcić użytkowników Facebooka do dzielenia się opublikowanymi informacjami?

Przycisk, który wiele znaczy

Co motywuje użytkowników, aby udostępniać content, który publikowany jest na Facebooku? Grupa Fractl przeprowadziła badanie. Przepytali oni 2000 użytkowników Facebooka, aby zrozumieć co powoduje, że klikają oni w magiczny przycisk – „Udostępnij”.

Co udostępniamy?

Aby odblokować artykuł podaj swój adres email

Masz jeszcze do przeczytania 87% artykułu…

Artykuł w pełnej wersji dostępny jest za darmo dla naszych stałych czytelników. Aby go przeczytać, musisz się zalogować za pomocą maila, na którego otrzymujesz od nas newsletter lub zapisać się do listy subskrypcyjnej.
Wpisz poniżej adres e-mail, na który otrzymujesz od nas newsletter i odblokuj artykuł.

Jeżeli nie jesteś subskrybentem naszego newslettera, nic straconego!
Wystarczy się zapisać i otrzymasz bezpłatny dostęp do artykułów.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail