reklama
Urządzenia mobilne
Blisko 90% czasu, jaki spędzamy używając urządzeń mobilnych, przeznaczamy na korzystanie z aplikacji. Co więcej, aż 58% zdalnych zakupów w USA jest wykonywanych za ich pośrednictwem. Jednocześnie tylko 6% użytkowników korzysta z aplikacji mobilnej 30 dni po jej instalacji. Coraz istotniejsze jest zatem dotarcie do osób, które będą skłonne nie tylko zainstalować aplikację, ale również aktywnie z niej korzystać.
Optymalizacja pod kątem zdarzeń w aplikacji
Facebook chce pomóc przedsiębiorcom dotrzeć do tych ważnych dla nich odbiorców, dlatego portal uruchamia nową usługę – Optymalizacja pod kątem zdarzeń w aplikacji. Pozwoli ona firmom na maksymalizację długofalowej wartości aplikacji po jej instalacji przez użytkownika.
Jak to działa?
Na podstawie danych dotyczących zachowania określonych grup, Facebook jest w stanie dotrzeć do osób, które statystycznie będą bardziej skłonne nie tylko do instalacji aplikacji, ale także wykonania w jej ramach określonych czynności. Na przykład: dokonania za jej pośrednictwem zakupu, dodania produktu do koszyka lub osiągnięcia nowego poziomu w grze.
Dynamiczne reklamy
Facebook rozszerza również usługę dynamicznych reklam oraz Kanwy dla partnerów reklamowych chcących zwiększyć zainteresowanie ich aplikacjami oraz zaangażowanie swoich użytkowników. Możliwość optymalizacji reklam pod kątem zdarzeń w aplikacji jest już dostępna, zaś usługa dynamicznych reklam oraz Kanwa dla aplikacji mobilnych będzie dostępna w przeciągu kilku najbliższych tygodni.
Więcej informacji znajdziecie na stronie Facebook for Business.