X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Adblock znalazł sposób na Facebooka. Nie wyświetli jego reklam

Zabawa w kotka i myszkę, czas start! Nie minął tydzień, a Adblock znalazł sposób na anty-adblockera Facebooka. Wynik na dzień dzisiejszy to 1:1.

Adblock znalazł sposób na Facebooka. Nie wyświetli jego reklamfot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Wczoraj pisaliśmy o zapowiedzi Facebooka, który będzie wyświetlał reklamy nawet użytkownikom, którzy korzystają z rozszerzeń blokujących. Nie musieliśmy długo czekać, a pojawiła się nowa informacja. Na swoim oficjalnym blogu, Adblock Plus poinformował, że znalazł on rozwiązanie przeciwko mechanizmowi Facebooka.

1:1

adblock_facebook

adblockplus.org

Rzecznika Adblocka Plus, Ben Williams, ogłosił, że powstał nowy filtr, który pozwala blokować reklamy na Facebooku. Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z najnowszej wersji rozszerzenia muszą aktualizować swoje filtry. Mogą to zrobić w ustawieniach rozszerzeń przeglądarki. Istnieje również możliwość ręcznego dodania filtru przy użyciu tego kodu: facebook.com##DIV[id^=”substream_”] ._5jmm[data-dedupekey][data-cursor][data-xt][data-xt-vimpr=”1″][data-ftr=”1″][data-fte=”1″].

Nie działa idealnie

Szybkość reakcji robi wrażenie, ale okazuje się, że nowe filtry nie działają idealnie. Amerykański portal TechCrunch postanowił skontaktować się z przedstawicielem Facebooka i zapytać go o najnowszą aktualizację Adblocka.

Jesteśmy rozczarowani, że firmy odpowiedzialne za blokowanie reklam karzą przy tym ludzi, gdyż najnowsze rozwiązania nie blokują tylko reklam, ale również wpisy od znajomych i polubionych stron. To nie jest dobre dla użytkowników Facebooka, dlatego planujemy rozwiązać ten problem.

Jak słusznie zauważył portal Dziennik Internautów. Biznes i Prawo. Adblock jest na straconej pozycji w tej rozgrywce. Przede wszystkim dlatego, że będzie on musiał częściej wzywać swoich użytkowników do aktualizowania filtrów, a przecież nie każdemu będzie chciało się to wciąż robić. Warto jeszcze dodać, że użytkownicy Facebooka nie muszą robić nic by reklamy wróciły.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail