reklama
Już za kilka dni rozpocznie się InternetBeta – jedyna tego typu konferencja w Polsce. Jak mówi sam organizator, Mateusz Tułecki, “Na Becie trzeba być przynajmniej raz w życiu, a kto przyjeżdża będzie chciał wracać.” Dlaczego?
InternetBeta to konferencja na której spotykają się przedstawiciele najważniejszych agencji reklamowych i digitalowych, inwestorzy, startupowcy, rozwijający innowacyjne projekty i managerowie. Spotkamy tam osoby odpowiedzialne za marketing i innowacje, pracujące dla największych marek. Tegoroczna Beta to już ósma edycja konferencji. Dlaczego warto na niej być? Oto 5 rzeczy, które musicie wiedzieć o wydarzeniu.
Niepowtarzalny klimat
Jak podkreśla sam organizator konferencji, Mateusz Tułecki, podstawowym atutem wydarzenia jest jego niepowtarzalny klimat. Atmosfera towarzysząca wydarzeniu jest trudna do opisania, ale jest to czas i miejsce networkingu oraz spotkań wielu środowisk, na pozór dość różnych, które na te kilka dni skupiają się w jednym miejscu i wzajemnie dzielą doświadczeniami. Na konferencji można usiąść, porozmawiać a nawet napić się piwa z insporującymi osobami, które na co dzień są trudne dostępne.
Interdyscyplinarność wszechobecna
InternetBeta to jedyna tak interdyscyplinarna konferencja w Polsce. Tułecki zaznacza, że spotykają się na niej różne środowiska i branże: internetowe, marketingowe, NGOS, a nawet muzyczne. W tym roku pojawią się m.in się DJ Steve Nash, trzykrotny mistrz świata International DJ Association World Championships, Bartłomiej Gola, partner generalny SpeedUp Group, Anna Starmach, jurorka programu MasterChef, MasterChef Junior oraz prowadząca program Pyszne 25, a także Rafał Masny z kanału AbstrachujeTV.
Szczególne miejsce
Konferencja odbywa się w Kielnarowej pod Rzeszowem, na Kampusie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Dla organizatorów to miejsce jest dużym atutem. Każdy przyjeżdża tam, żeby być, uczestniczyć w konferencji. Nie ucieka pomiędzy prelekcjami na spotkanie biznesowe, jak to się dzieje w trakcie wydarzeń organizowanych w Warszawie czy Krakowie. Pobyt w Kielnarowej pozwala uczestnikom konferencji na oderwanie się od obowiązków.
Wielość prezentacji i prelegentów
Mateusz Tułecki deklaruje, że na tegorocznej edycji zobaczymy blisko 80 prelegentów i ponad 70 prezentacji. Konferencja nie narzuca konkretnych tematów, bo najważniejsi są ludzie. Wiele wystąpień odbywa się jednocześnie, dlatego każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie. Wśród prelegentów co roku są najważniejsze osoby związane z internetem w Polsce, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami.
Warstwa dodatkowa
Oprócz kilkudziesięciu prezentacji organizatorzy przygotowali koncerty, aktywności fizyczne, degustacje win oraz imprezy. Pojawią się tacy artyći jak Bovska, Milov, Gooral czy wspomniany wcześniej Steve Nash. Potencjał wydarzenia docenili tacy partnerzy jak Coca-Cola, Tyskie, Ostoya, PWC czy Microsoft Surface. Stanowią oni wartość dodaną całego przedsięwzięcia.
Pełny spis prelegentów, plan konferencji oraz bilety dostępne są na: internetbeta.pl.
SOCIALPRESS jest stałym patronem medialnym InternetBeta od 2010 roku.