reklama
Podczas ostatniego dnia konferencji InternetBeta, organizator Mateusz Tułecki, zdecydował się na wyznanie. Przyznał, że jego bliscy borykają się z problemami. Żona jego brata i matka trójki dzieci, Anna, w zeszłym roku zachorowała na raka płuca. Leczono ją chemioterapią, jednak czerwcu tego roku stwierdzono ponowny wzrost guza kwalifikujący się do II fazy leczenia, którego koszt to 240 tysięcy złotych.
Uczestnicy “Bety” postanowili pomóc Mateuszowi i jego rodzinie. Zorganizowano akcję #Beciaki, którą rozpoczął Marcin Majzner z firmy Cupsell. Opublikował film w którym zachęca internautów do pomocy i deklaruje, że przekaże dochód ze sprzedaży produktów na leczenie Anny.
Już w dniu publikacji wideo do zbiórki dołączyli inni polscy internauci. Do akcji włączyli się m.in: Coffeedesk, SharCar, Whalla Labs, All in Data, Noeteric, Cyberlaw, Meetin Aplication, Study English Online, Replaio, Landingi.pl, NapoleonCat Konrad Zach, Magdalena Daniłoś, Kamil Kozieł czy Tomasz Sysło.
Na stronie internetowej akcji #Beciaki można wylicytować i kupić m.in koszulki limitowanej edycji #Beciaki, czarno-białe rysunki z Sadowskim i Tkaczykiem, książki Magdaleny Daniłoś z dedykacją, warsztaty, przejazd Teslą, tort charytatywny, Amazona Kindle 7 czy projekt logo.
Portal Social Press także włącza się w tą akcję. Na Allegro do wylicytowania jest mailing promocyjny, którego wartość komercyjna o ponad trzy tysiące złotych. Dochód ze sprzedaży mailingu zostanie przekazany na wsparcie pomocy dla Anny Tułeckiej: https://skarbonka.alivia.org.pl/anna-tulecka
Link do aukcji mailingu Social Press