X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Przyszłość modeli biznesowych i finansowania mediów, czyli Warsaw International Media Summit 2016

Tegoroczna odsłona Warsaw International Media Summit już za nami. W dniach 12-13 października 2016 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbyła się 9. edycja wydarzenia poświęconego tematyce najnowszych strategii i trendów obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym i mediów.

Przyszłość modeli biznesowych i finansowania mediów, czyli Warsaw International Media Summit 2016fot. materiały prasowe

reklama


W Kongresie uczestniczyło ponad 350 gości, a wśród nich m.in. prezesi kluczowych firm sektora telekomunikacyjnego i mediów, regulatora, główni przedstawiciele administracji centralnej oraz instytucji związanych z branżą. Uroczystego otwarcia Konferencji dokonał Przemysław Kurczewski – Przewodniczący Rady Programowej Warsaw International Media Summit, Prezes Zarządu EmiTel.

Tematyka pierwszego dnia Kongresu skupiona była wokół technicznych zmian emisji i dostępu do treści, problematyki dotyczącej nadzoru i finansowania, a także powinności misyjnych mediów. Podjęto również dyskusję na temat zmian modelu konsumpcji mediów i ich wpływie na finansowanie oraz potrzeb kreowania nowych taktyk obecności na rynku. Pierwszy dzień Konferencji zakończył panel dotyczący polskiego rynku TV. W dyskusjach udział wzięli m.in.: Witold Kołodziejski – Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Maciej Maciejowski – Członek Zarządu ds. Rozwoju Biznesu,TVN S.A., Michał Kozicki – Prezes Zarządu, HBO Polska, Dariusz Dąbski – Prezes Zarządu, TV Puls, Andrzej Matuszyński – Prezes Zarządu, Eurozet, Włodzimierz Strzemiński – Dyrektor Akademii Telewizyjnej, Telewizja Polska, Jakub Brzeczkowski – Prezes Zarzadu, Eutelsat, Bartosz Dobrzyński – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu, P4.

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Drugi dzień Konferencji otworzył panel dotyczący monetyzacji usług medialnych i modeli biznesowych przyszłości. Następny blok tematyczny skupiony był wokół nowoczesnych technologii w telekomunikacji. Podjęto również debatę m.in. na temat sposobów dystrybucji treści, sieci szerokopasmowych, cyfryzacji radia oraz refarmingu częstotliwości. Dyskusja kończąca drugi dzień objęła problematykę piractwa, w tym m.in. ścigania sprawców przestępstw oraz współpracy z instytucjami rządowymi. Wśród Prelegentów drugiego dnia byli m.in.:  Jacek Niewęgłowski – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Strategii, P4, Maciej Staszak – Wiceprezes Zarządu, EmiTel, Grażyna Piotrowska-Oliwa – Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska, Maciej Zengel – Dyrektor Projektów Infrastrukturalnych i Rozwoju, Orange Polska, Cezary Albrecht – Dyrektor Biura Strategii i Spraw Regulacyjnych, T-Mobile Polska, Teresa Wierzbowska – Doradca Zarządu ds. Public Affairs Cyfrowy Polsat SA, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sygnał, Jarosław Kordalewski – Wiceprezes Zarządu ds. Technologicznych i IT, NC+, Anna Wiśniewska – Prokurator, Departament Postępowania Przygotowawczego, Prokuratora Okręgowa, Jarosław Mojsiejuk –  Dyrektor Biura Wykrywania Nadużyć TV, Cyfrowy Polsat.

fot. facebook.com/MediaSummitKonferencja

fot. facebook.com/MediaSummitKonferencja

Warsaw International Media Summit od 9 edycji wpisał się w kalendarz spotkań decydentów sektora w Polsce. Kongres gromadzi wybitne grono przedstawicieli polskiego rynku telekomunikacyjnego i medialnego. Stanowi unikalną platformą wymiany myśli, opinii i doświadczeń pomiędzy osobami zainteresowanymi kluczowymi aspektami rozwoju rynku.

Partnerzy 9. edycji Warsaw International Media Summit:

Partnerzy Strategiczni: EmiTel, Atos

Partnerzy: Play, Astra, Asseco, Eutelsat, OKI, Starter24, W.P.iP., Abak, Profescapital, Call Page.

Partner Technologiczny: Meeting Application

Private Tailoring Partner: Balthazar

Portal SOCIALPRESS był patronem medialnym wydarzenia.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail