X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Które kampanie mają szansę na statuetki Mixx Awards 2016?

Jury konkursu Mixx Awards 2016 wskazało kampanie, które mają szansę na złoto, srebro i brąz. Z rekordowej liczby 226 zgłoszeń wybrano te, które mają szansę na podium. Wśród nominowanych znalazły się m.in Allegro - Legendy Polskie, Orange - Historie na Kartę oraz Kuchnia Spotkań IKEA.

Które kampanie mają szansę na statuetki Mixx Awards 2016?Mixx Awards 2015/ fot. mixx-awards.pl

reklama


Za nami ostatnie, wielogodzinne posiedzenie Jury konkursu Mixx Awards 2016, organizowanego przez IAB Polska. W tegorocznej, dziesiątej edycji wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których ostatecznie do konkursu zakwalifikowano 218. To ponad dwukrotny wzrost w stosunku do edycji konkursu w poprzednich latach. Zdaniem jurorów ilość zdecydowanie przeszła w jakość, co wskazuje na dużą kreatywność i odwagę w forsowaniu świeżych, nowatorskich pomysłów na komunikację z rynkiem.

– Rekordowa liczba zgłoszonych prac świadczy przede wszystkim o rosnącej popularności i dużym prestiżu konkursu Mixx Awards – powiedział Bartosz Dobrzyński, Dyrektor Marketingu Play, Przewodniczący Jury. – Już nominacja jest formą docenienia kampanii zasługujących na zauważenie przez rynek i Jury. Złoto, srebro i brąz zarezerwowaliśmy dla kampanii wybitnych, które mocno wykraczają poza wszelkie schematy.

49 kampanii zdobyło łącznie 65 nominacji, w 15 konkursowych kategoriach, do złotych, srebrnych lub brązowych statuetek Mixx Awards. Niektóre ze zgłoszonych projektów – między innymi kampanie Allegro – Legendy Polskie, H&M Love Songs, Orange – Historie na Kartę, Alivia – Wojna z rakiem, łap jaja, Kilobity na Czarity oraz Nie chcę być strażakiem – powalczą o nagrody w kilku kategoriach.

Jurorzy podkreślają, że w tegorocznej edycji – oprócz kampanii dużych, znanych marek – bardzo mocna była reprezentacja kampanii społecznych i non-profit.

Zauważanym, silnym trendem w zgłaszanych projektach był udział opiniotwórczych, znanych postaci – tzw. influencerów. Jurorzy poświęcili bardzo dużo uwagi tym zgłoszeniom.

W jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu Mixx Awards 2016 nagrody zostaną przyznane w kategoriach: Brand Awareness and Positioning, Product Launch, Direct Response and Lead Generation, Cross-Media Integration, Public Service and non-profit campaign, Branded Content, Branded Site, Social – Community Building, Online Marketing with Influencer, Mobile, Video online, Games, Interactive Out-of-Home and off-line, Innovations oraz Business-to-Business.

Ogłoszenie wyników konkursu Mixx Awards 2016 nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 1 grudnia br. w Multikino Złote Tarasy. Pełną listę nominowanych kampanii oraz zgłaszających je agencji i domów mediowych znaleźć można na stronie internetowej Mixx Awards 2016.

Galę poprzedzi Mixx Conference 2016, którą zainauguruje Natalia Hatalska omawiając najnowsze trendy w komunikacji online. Barbara Sołtysińska wraz z Rafałem Masnym otworzą część dedykowaną działaniom komunikacyjnym z udziałem wpływowych postaci. Wystąpienie Barbary Stawarz będzie wstępem do części poświęconej marketingowi treści. Natomiast segment dedykowany angażowaniu społeczności poprzez działania marketingowe i reklamowe poprowadzi Krzysztof Winnik. Najważniejszymi elementami konferencji będą jednak prezentacje case studies z najciekawszych projektów i kampanii z ostatniego roku, omawiane z perspektywy zarówno agencji czy domu mediowego, jak i z perspektywy klienta.

Portal SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail