X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zakupy przez Instagrama jeszcze łatwiejsze – nowe możliwości tagowania

Instagram wprowadza nową funkcję tagowania, która ułatwi dokonanie zakupu, bez konieczności korzystania z innych aplikacji. Zobaczymy dokładne informacje o produkcie, jego cenę oraz zostaniemy przekierowani bezpośrednio do sfinalizowania transakacji.

Zakupy przez Instagrama jeszcze łatwiejsze – nowe możliwości tagowaniafot. Instagram

reklama


Urządzenia mobilne zmieniły sposób w jaki dokonujemy zakupu. Przeglądamy produkty oczekując na stolik w restauracji, w trakcie jazdy komunikacją, porównujemy ceny w internecie będąc w sklepie, by dowiedzieć się co jest lepszym rozwiązaniem. Ponad 84 procent użytkowników smartfonów w Stanach Zjednoczonych przegląda, wyszukuje i porównuje przedmioty za pomocą aplikacji mobilnej. Nie zawsze jednak dotarcie do informacji o produkcie jest proste. Dlatego z pomocą przychodzi Instagram, który ułatwi użytkownikom zakup produktów przeglądanych w aplikacji.

Od przyszłego tygodnia Instagram będzie testował nową funkcję, która umożliwi pozyskanie informacji na temat wyświetlanego przedmiotu wewnątrz postu. 20 amerykańskich marek, takich jak Kate Spade, JackThreads i Warby Parker, będzie publikować posty ułatwiające Instagrammersom obejrzenie, poznanie interesującego nas przedmiotu i rozważenie jego zakupu interesującego. 

Kate Spade from Instagram for Business on Vimeo.

Po dotknięciu postu w lewym, dolnym rogu zdjęcia pojawi się ikona – kliknij by wyświetlić produkt. Na produktach pojawią się tagi wraz z cenami dla nawet pięciu produktów znajdujących się na zdjęciu. Po wybraniu znacznika zobaczymy szczegółowy widok i opis przedmiotu. Funkcjonalność ta ma dostarczyć użytkownikom informacje na temat interesującego go produktu bez konieczności wchodzenia w inne aplikacje. Jeśli zdecyduje się on na zakup i skorzysta z opcji “Kup teraz” zostanie przeniesiony bezpośrednio na stronę internetową, gdzie sfinalizuje transakcję.

fot. Instagram

Nowa funkcja jest obecnie dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, na urządzenia z systemem iOS, ale w zależności od rekomendacji użytkowników, prezentacji produktów i zapisywania zawartości, usługa będzie wprowadzana dla innych miejsc.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail