X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Sztuczna inteligencja w biznesie: Czy maszyny przejmą komunikację biznesową?

Jak machine learning może pomóc w zarządzaniu firmą? Czy komputery mają szansę zastąpić człowieka w branży marketingowej? Już 29 marca odbędzie się pierwsze spotkanie Akademii Marketingu.

Sztuczna inteligencja w biznesie: Czy maszyny przejmą komunikację biznesową?fot. materiały prasowe

reklama


Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Oferują wiele możliwości – od „prostego” agregowania ogromnych ilości danych, poprzez wyciąganie wniosków aż do opracowania symulacji możliwych zmian i trendów. Wyniki dostarczane dzięki sztucznej inteligencji stają się coraz częściej podstawą do podejmowania decyzji biznesowych. Szacunki pokazują, że wdrożenie systemów AI w latach 2016-2020 w USA przyniesie 60 miliardów oszczędności.

Akademia Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie to pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona tematowi wykorzystania potencjału sztucznej inteligencji w działalności biznesowej. Pierwsze spotkanie będzie wypełnione praktyczną wiedzą, ale podaną w sposób zrozumiały nie dla programisty, z wyraźnym wskazaniem korzyści biznesowych wynikających ze stosowania AI i algorytmów samouczących się w biznesie.

Czego dowiesz się z konferencji?

  • czym jest deep learning oraz machine learning,
  • jak będzie wyglądać reklama w Google w dobie automatyzacji,
  • czy internetowe boty zdobędą dla Twojej firmy nowych klientów,
  • jak automatyzacja marketingu tworzy nowe źródła przychodów,
  • dlaczego AI jest niezbędna przy analizie big data i profilowaniu konsumentów,
  • w jaki sposób nowoczesne technologie (m.in. wirtualna rzeczywistość i hologramy) uczą się zachowań użytkowników,

Więcej: http://akademiamarketingu.edu.pl/

Eksperci i praktycy

O praktycznym zastosowaniu AI w swoich firmach opowiedzą m.in. Łukasz Kosuniak (Samsung), Tomasz Wesołowski (2040.io), Wojciech Ptak (FreshMail), Michał Zajdel (Millward Brown) czy Krzysztof Marzec (Deva Group).

Spotkania Akademii Marketingu odbywają się w siedzibie Krakowskiego Parku Technologicznego mieszczącej się przy ulicy Podole 60. KPT to nowoczesna przestrzeń, w której obecnie odbywają się największe technologiczne i biznesowe wydarzenia w Krakowie. Organizatorem konferencji jest ContentHouse.

Dla kogo jest Akademia Marketingu?

Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu (brand manager, dyrektor marketingu, szef działu handlowego, marketer, PR-owiec, właściciel firmy (MŚP), osoby odpowiedzialne za business development oraz optymalizację pracy biznesu). Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.

Bilety

Bilety są dostępne na stronie wydarzenia http://akademiamarketingu.edu.pl/bilety

Dla naszych Czytelników przewidziany jest dedykowany rabat -20%. Hasło socialpress należy wpisać podczas zakupu biletów na stronie https://akademiamarketingucontenthouse.evenea.pl/. Promocyjna cena obowiązuje do 26 marca 2017.

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail