reklama
Użytkownicy mediów społecznościowych spędzają dziennie wpatrzeni w smartfona wiele czasu. Wydaje się, że niebawem liczba minut poświęconych na oglądanie treści może wzrosnąć, gdyż jedna z największych korporacji mediowych na świecie, Time Warner, ogłosiła, że zainwestuje 100 milionów dolarów w treści na Snapchata. Dwuletnia współpraca dotycząca marek Turner, Warner Bros oraz HBO, o których poinformowano wczoraj, będą polegały na dostarczanie krótkich treści trwających od 3 do 5 minut. Będą to zarówno seriale, komedie, jak i programy informacyjne oraz dokumenty. Nie jest pewne jakie dokładnie produkcje zobaczymy w aplikacji, ale do końca roku mają pojawiać się w niej trzy programy dziennie.
Jak informuje TNW, podjęcie tego typu działań umotywowane jest nowoczesnymi metodami konsumpcji treści przez Millenialsów. Time Warner zdecydował się więc na wyjście naprzeciw nim i przeniesienie części treści do aplikacji cieszącej się dużą popularnością wśród młodych ludzi. Dotąd można było w niej znaleźć sponsorowane filtry w ramach promocji filmów korporacji, jak na przykład przy okazji promocji produkcji Wonder Woman. Teraz użytkownicy Snapchata otrzymają dostęp do większej ilości treści. Zyski dystrybucji treści miałyby być dzielone na pół pomiędzy korporację, a partnerów.
Takie rozwiązanie wydaje się być interesującą odpowiedzią na potrzeby młodych konsumentów, ale jednocześnie pojawia się pytanie, czy aby na pewno będą chcieli oni oglądać ulubione produkcje na mimo wszystko niewielkim wyświetlaczu smartfona, w pozycji pionowej? Tego dowiemy się z pewnością już niebawem.