X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Facebook testuje reklamy z ocenami użytkowników

Dobrze oceniane restauracje i hotele prawdopodobnie już wkrótce będą mogły pochwalić się wysokimi wynikami w ramach treści promocyjnych na Facebooku. Portal testuje aktualnie nową funkcję wyświetlania not w reklamach.

Facebook testuje reklamy z ocenami użytkownikówfot. bank zdjęć shutterstock.com

Facebook jest obecnie bardzo popularnym kanałem komunikacji dla firm. Inwestują one w specjalistów od sociala media oraz reklamę, aby jak najefektywniej trafić do swojej grupy docelowej. Prawdopodobnie już wkrótce dla Stron na Facebooku, które otrzymały wysokie oceny będzie to łatwiejsze i będą mogły pochwalić się wysokimi wynikami także w treściach reklamowych. Światowy gigant testuje obecnie nową funkcję, która umożliwiałaby dodawanie ocen na temat danego biznesu do reklam. Jak donosi portal WeRSM, obecnie wybrane strony posiadające więcej niż cztery gwiazdki mogą wypróbować wyświetlanie ocen w ramach reklam. Rzecznik prasowy portalu potwierdził dziennikarzowi WeRSM, że faktycznie trwają eksperymenty dotyczące wyświetlania not. Strony, które nie chcą brać udziału w testach mogą w łatwy sposób zrezygnować z uczestnictwa.

wersm.com

fot. wersm.com

Funkcja ta może okazać się niezwykle przydatna dla restauracji, hoteli, sklepów czy innych firm, które korzystają z Facebooka, szczególnie w okresie wakacyjnym, gdy poszukujemy noclegów oraz miejsc, w których moglibyśmy dobrze zjeść. Pozytywnie oceniane miejsca będą mogły przyciągnąć uwagę użytkowników portalu rekomendacjami w postaci gwiazdek i tym samym zwiększyć klikalność w reklamę ich fanpage’a. Być może już wkrótce z funkcji tej będzie można korzystać na szerszą skalę.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail