reklama
25 września w Krakowie rusza cykl specjalistycznych wykładów i paneli dyskusyjnych poświęconych tajnikom marketingu i nowym technologiom o nazwie Panelownia. W programie znajdą się tematy poświęcone najważniejszym zagadnieniom i trendom z zakresu social media, SEO, SEM oraz projektowania.
Wydarzenia będą mieć miejsce w krakowskiej Pauzie in Garden przy ul. Rajskiej 12. Pierwsze z nich poświęcone będzie tematyce Real Time Marketingu. Każdy, kto jest związany z branżą lub poszukuje w niej swojego miejsca może przyjść na wydarzenie – wstęp jest darmowy za okazaniem specjalnego biletu. Jak go zdobyć? Wszystkie informacje zamieszczone są w opisie wydarzenia na Facebooku.
Jakie tematy zostaną poruszone podczas pierwszej odsłony Panelowni?
RTM w erze fake news – fact checking w praktyce, o którym opowie Małgorzata Kilian pełniąca rolę Prezesa Stowarzyszenia Demagog – pierwszej w Polsce organizacji fact-checkingowej. W trakcie jej panelu spróbujemy odpowiedzieć na pytania czy Real Time Marketing jest bardziej narażony na tworzenie i rozprzestrzenianie fake newsów? Dlaczego ważne jest sprawdzanie informacji i jaką rolę odgrywa fact-checking? Zastanowimy się również czy największe firmy rozprzestrzeniające informacje, takie jak Facebook i Google, są gotowe na walkę z fake-news?
Sprytne budowanie zaangażowania – skuteczny RTM w e-mail marketingu, któremu więcej uwagi poświęci Szymon Dyrlaga – Content Designr we FreshMailu. Dowiemy się, jak skutecznie zastosować RTM w wysyłkach e-mailowych, na co kłaść nacisk i jak przekłada się to na statystyki. Odpowiemy sobie na pytanie, czy warto inwestować w tego typu działania, a jeśli tak, to jak to robić?
Monitoring Internetu w służbie RTM, czyli słów kilka o narzędziach, które są niezbędne w skutecznych działaniach w czasie rzeczywistym. Poruszymy temat prawidłowości dotyczących dyskusji online, które pokazuje monitoring i do których warto dopasować komunikację RTM. Poznamy oblicze RTM przez lupę monitoringu Internetu oraz płynące z niego konsekwencje. Panel moderować będzie Rafał Miazga – Communication Specialist w SentiOne.
Panelownia to nie tylko porządna dawka wiedzy, ale także świetne miejsce do networkingu, wymiany spostrzeżeń i zdobycia nowych kontaktów, dlatego organizatorzy po wydarzeniu zapraszają na integrację przy pizzy. To doskonała okazja na zapoznanie się z branżową społecznością.
Głównymi partnerami cyklu wydarzeń jest agencja interaktywna inVette Holding Group, SocialPress oraz Radiofonia 100.5 FM.