X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Panelownia – nowa krakowska społeczność marketingowa

Już 25 września w Krakowie rusza cykl specjalistycznych wykładów i paneli dyskusyjnych poświęconych tajnikom marketingu i nowym technologiom o nazwie Panelownia. O czym dowiemy się ze spotkań z przedstawicielami branży?

Panelownia – nowa krakowska społeczność marketingowafot. facebook.com/panelownia

25 września w Krakowie rusza cykl specjalistycznych wykładów i paneli dyskusyjnych poświęconych tajnikom marketingu i nowym technologiom o nazwie Panelownia. W programie znajdą się tematy poświęcone najważniejszym zagadnieniom i trendom z zakresu social media, SEO, SEM oraz projektowania.

Wydarzenia będą mieć miejsce w krakowskiej Pauzie in Garden przy ul. Rajskiej 12. Pierwsze z nich poświęcone będzie tematyce Real Time Marketingu. Każdy, kto jest związany z branżą lub poszukuje w niej swojego miejsca może przyjść na wydarzenie – wstęp jest darmowy za okazaniem specjalnego biletu. Jak go zdobyć? Wszystkie informacje zamieszczone są w opisie wydarzenia na Facebooku.

Jakie tematy zostaną poruszone podczas pierwszej odsłony Panelowni?

RTM w erze fake news – fact checking w praktyce, o którym opowie Małgorzata Kilian pełniąca rolę Prezesa Stowarzyszenia Demagog – pierwszej w Polsce organizacji fact-checkingowej. W trakcie jej panelu spróbujemy odpowiedzieć na pytania czy Real Time Marketing jest bardziej narażony na tworzenie i rozprzestrzenianie fake newsów? Dlaczego ważne jest sprawdzanie informacji i jaką rolę odgrywa fact-checking? Zastanowimy się również czy największe firmy rozprzestrzeniające informacje, takie jak Facebook i Google, są gotowe na walkę z fake-news?

Sprytne budowanie zaangażowania – skuteczny RTM w e-mail marketingu, któremu więcej uwagi poświęci Szymon DyrlagaContent Designr we FreshMailu. Dowiemy się, jak skutecznie zastosować RTM w wysyłkach e-mailowych, na co kłaść nacisk i jak przekłada się to na statystyki. Odpowiemy sobie na pytanie, czy warto inwestować w tego typu działania, a jeśli tak, to jak to robić?

Monitoring Internetu w służbie RTM, czyli słów kilka o narzędziach, które są niezbędne w skutecznych działaniach w czasie rzeczywistym. Poruszymy temat prawidłowości dotyczących dyskusji online, które pokazuje monitoring i do których warto dopasować komunikację RTM. Poznamy oblicze RTM przez lupę monitoringu Internetu oraz płynące z niego konsekwencje. Panel moderować będzie Rafał Miazga – Communication Specialist w SentiOne.

Panelownia to nie tylko porządna dawka wiedzy, ale także świetne miejsce do networkingu, wymiany spostrzeżeń i zdobycia nowych kontaktów, dlatego organizatorzy po wydarzeniu zapraszają na integrację przy pizzy. To doskonała okazja na zapoznanie się z branżową społecznością.

Głównymi partnerami cyklu wydarzeń jest agencja interaktywna inVette Holding Group, SocialPress oraz Radiofonia 100.5 FM.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail