X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Przyszłość należy do storytellingu? Już 12 października Filmteractive Festival w Warszawie

Historie, dzięki którym dotrzemy do klientów, przyszłość content marketingu oraz najlepsze przykłady wykorzystujących go marek - poznamy je już 12 października podczas Filmteractive Festival w Warszawie.

Przyszłość należy do storytellingu? Już 12 października Filmteractive Festival w Warszawiefot. press.filmteractive.eu

reklama


Droga do sukcesu podobno jest prosta. Zbudowanie dobrej historii wokół marki i zebranie licznej widowni to szansa na rozwój firmy, zdobycie cenionych pracowników oraz złowienie największych talentów – twierdzi specjalista od storytellingu Joe Lazauskas, Content Strategy Director w Contently, wieloloteni wsółpracownik Mashable, Digiday oraz Forbesa.

Storytelling jest drogą do marketingu 3.0. W komunikacji marketingowej od ponad 40 lat z powodzeniem stosowane jest opowiadanie historii, jako sposób na zbudowanie więzi między klientem, a marką. Poprzez świadome budowanie i kreowanie relacji, oddziaływanie na wyobraźnię oraz emocje wpływa na postrzeganie brandu, a w konsekwencji  przywiązanie do niego klientów. Jednak fundamentalna pozostaje autentyczność. Trzeba myśleć o głównym przesłaniu opowieści i o kluczowej informacji marki.

Opowiadanie historii leży w ludzkiej naturze. Od dawien dawna za pomocą słowa, tembrem głosu i emocjami opisujemy świat, przekazujemy prawdy i uczymy. Nic dziwnego, że ten sposób komunikacji jest dla nas najbardziej wartościowy, a przekaz  – najsilniejszy. Jednak kluczowe pozostaje pytanie, jak tworzyć historie, które porwą miliony? Jak technologię łączyć z kreatywnością, by stworzyć przełomową treść?  Co opowiadać i w jaki sposób, by być zapamiętanym?

Joe Lazauskas, Content Strategy Director w Contently, dziennikarz technologiczny i marketingowy, redaktor naczelny The Content Strategist oraz laureat Digiday Award 2016 za Najlepszą Publikację Brandową już 12 października będzie gościem warszawskiej edycji Filmteractive Festival. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, odpowie na m.in. pytania: jak marki powinny opowiadać historie, by dotrzeć do klientów i jakie są trzy drogi do przyszłości content marketingu. Swój wykład oprze o przykłady najlepszych twórców historii i marek, którym udało się stworzyć więź z milionami klientów.

Program wydarzenia oraz bilety są dostępne na www.filmtercative.eu

Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail