reklama
SEO i PPC, czyli SEM – to skróty, który każdy z branży potrafi wyjaśnić, jednak nie każdy wie, co się za nimi kryje. Które działania są bardziej skuteczne? Jak dobierać odpowiednie działania pod kątem branży? I pytanie, które spędza sen z powiek bardziej doświadczonych pozycjonerów – czy liczy się pozycja czy ruch? O tym wszystkim na kolejnej, drugiej już odsłonie Panelowni.
Podobnie, jak poprzednio spotkanie odbędzie się w Pauza in Garden, tym razem 8 listopada o 18:00. Podczas wydarzenia uczestnicy wysłuchają trzech prelekcje praktyków pozycjonowania oraz panelu dyskusyjnego, w którym to społeczność odgrywa główną rolę. A po wydarzeniu otwarty networking dla uczestników.
8 listopada spotkamy się z:
Tomaszem Stopką, który zajmuje się promocją stron internetowych w wyszukiwarce Google od 2008 roku. Posiada bogate doświadczenie agencyjne, gdzie poznawał różne problemy i potrzeby, z jakimi borykają się właściciele stron. Od zawsze chętnie dzielił się swoją wiedzą czy to podczas konferencji takich jak Festiwal SEO, semKRK czy SEO Hangout on Air. Tomek opowie o tym, jak zostać dobrym SEOwcem i udzieli kilku porad, jak działać w tej roli skutecznie.
Wojciechem Wojtyłą, który z branżą marketingu internetowego związany od 1,5 roku. Realizował kampanie Adwords dla sektorów Cloud i ERP firmy Comarch. Obecnie pełni funkcję koordynatora działu SEM w InVette Holding Group. Jego obecna praca to ciągłe lawirowanie pomiędzy SEO i PPC, dlatego z własnego doświadczenia z Klientami powie o różnicach pomiędzy jednym, a drugim oraz postara się zobrazować, jakie techniki promocji wybierać dla różnych biznesów i oczekiwań klientów.
Adamem Ostapińskim, który swoją zawodową ścieżkę rozpoczął jako reporter radiowy. Po 5 latach postanowił przejść na “tę drugą stronę mocy”, czyli zamiast tylko opisywać fakty, zaczął je tworzyć w imieniu firm. Po kilku latach zarządzania marketingiem na etacie, w 2013 założył UnAgency – czyli zespół specjalistów od reklamy online, który na swoim koncie ma aż trzy oficjalne Success Stories Facebooka oraz setki konwertujących kampanii Google AdWords. Obecnie, obok prowadzenia agencji, pomaga firmom w opracowywaniu i realizacji strategii online w Polsce, Europie i USA.
Panelownia to nie tylko porządna dawka wiedzy, ale także świetne miejsce do networkingu, wymiany spostrzeżeń i zdobycia nowych kontaktów, dlatego organizatorzy po wydarzeniu zapraszają na integrację przy pizzy. To doskonała okazja na zapoznanie się z branżową społecznością.
Głównymi partnerami cyklu wydarzeń jest agencja interaktywna inVette Holding Group oraz Radiofonia 100.5 FM.
SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.