X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

SEO/SEM – z czym to się je? Kolejna odsłona Panelowni

Co liczy się bardziej - pozycja czy ruch? Gdzie zaczyna się PPC, a kończy SEO? Które działania są bardziej skuteczne? Odpowiedzi na te pytania poznamy na kolejnej, drugiej odsłonie Panelowni, która odbędzie się już 8 listopada.

SEO/SEM – z czym to się je? Kolejna odsłona Panelowni

SEO i PPC, czyli SEM – to skróty, który każdy z branży potrafi wyjaśnić, jednak nie każdy wie, co się za nimi kryje. Które działania są bardziej skuteczne? Jak dobierać odpowiednie działania pod kątem branży? I pytanie, które spędza sen z powiek bardziej doświadczonych pozycjonerów – czy liczy się pozycja czy ruch? O tym wszystkim na kolejnej, drugiej już odsłonie Panelowni. 

Podobnie, jak poprzednio spotkanie odbędzie się w Pauza in Garden, tym razem 8 listopada o 18:00. Podczas wydarzenia uczestnicy wysłuchają trzech prelekcje praktyków pozycjonowania oraz panelu dyskusyjnego, w którym to społeczność odgrywa główną rolę. A po wydarzeniu otwarty networking dla uczestników.

8 listopada spotkamy się z:

Tomaszem Stopką, który zajmuje się promocją stron internetowych w wyszukiwarce Google od 2008 roku. Posiada bogate doświadczenie agencyjne, gdzie poznawał różne problemy i potrzeby, z jakimi borykają się właściciele stron. Od zawsze chętnie dzielił się swoją wiedzą czy to podczas konferencji takich jak Festiwal SEO, semKRK czy SEO Hangout on Air. Tomek opowie o tym, jak zostać dobrym SEOwcem i udzieli kilku porad, jak działać w tej roli skutecznie.

Wojciechem Wojtyłą, który z branżą marketingu internetowego związany od 1,5 roku. Realizował kampanie Adwords dla sektorów Cloud i ERP firmy Comarch. Obecnie pełni funkcję koordynatora działu SEM w InVette Holding Group. Jego obecna praca to ciągłe lawirowanie pomiędzy SEO i PPC, dlatego z własnego doświadczenia z Klientami powie o różnicach pomiędzy jednym, a drugim oraz postara się zobrazować, jakie techniki promocji wybierać dla różnych biznesów i oczekiwań klientów.

Adamem Ostapińskim, który swoją zawodową ścieżkę rozpoczął jako reporter radiowy. Po 5 latach postanowił przejść na „tę drugą stronę mocy”, czyli zamiast tylko opisywać fakty, zaczął je tworzyć w imieniu firm. Po kilku latach zarządzania marketingiem na etacie, w 2013 założył UnAgency – czyli zespół specjalistów od reklamy online, który na swoim koncie ma aż trzy oficjalne Success Stories Facebooka oraz setki konwertujących kampanii Google AdWords. Obecnie, obok prowadzenia agencji, pomaga firmom w opracowywaniu i realizacji strategii online w Polsce, Europie i USA.

Panelownia to nie tylko porządna dawka wiedzy, ale także świetne miejsce do networkingu, wymiany spostrzeżeń i zdobycia nowych kontaktów, dlatego organizatorzy po wydarzeniu zapraszają na integrację przy pizzy. To doskonała okazja na zapoznanie się z branżową społecznością.

Głównymi partnerami cyklu wydarzeń jest agencja interaktywna inVette Holding Group oraz Radiofonia 100.5 FM.

SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail