reklama
Już wkrótce, w Multikinie Złote Tarasy Warszawa spotkają się najlepsi polscy eksperci od marketingu, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W programie dziesięć prelekcji, panel dyskusyjny o przyszłości marketingu oraz – oczywiście! – czas na networking.
Konferencja Marketing Maraton to kontynuacja cyklu szkoleń Online Marketing Maraton organizowanych przez polski start-up CallPage. Cztery dotychczasowe edycje OMM (trzy polskie i jedna angielska) odniosły sukces. Nie dziwi więc, że organizatorzy zdecydowali się przenieść je “do reala” i zorganizować intensywne, jednodniowe wydarzenie, dzięki któremu prelegenci i uczestnicy w końcu spotkają się twarzą w twarz.
O czym opowiedzą prelegenci?
Marketing Maraton zgromadzi w jednym miejscu najlepszych polskich ekspertów i praktyków marketingu, którzy w czasie prelekcji zdradzą sekrety swojej pracy. Opowiedzą m.in. o tym, jak wykorzystać dane dostępne w sieci do prowadzenia działań marketingowych, jak poradzić sobie z wprowadzeniem marki na rynki zagraniczne, budować lojalność klientów i poprawić doświadczenie użytkowników czy jak efektywnie mierzyć efekty wielomilionowej kampanii online.
Znane twarze
Znanych twarzy nie zabraknie – wśród zaproszonych przez CallPage prelegentów znajdują się Michał Sadowski (CEO Brand24), Paweł Sala (współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FreshMail), Artur Jabłoński (szkoleniowiec i konsultant ds. e-marketingu), Sergey Butko (Head of Marketing w CallPage), Bartosz Majewski (Współzałożyciel i CSO RightHello), Magdalena Urban (CEO Urban Legend), Anna Kreiser (Digital Strategist w Digitalkod), Piotr Stohnij (ekspert ICAN Institute), Anna Szumińska (Współzałożyciel firmy Szumisie) i Tomasz Nowiński (Założyciel Travelist.pl).
Szczegółowe informacje na temat przebiegu wydarzenia, prelegentów i cen biletów można znaleźć na stronie: http://www.marketingmaraton.com/konferencja.
Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.