X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Tęczowe napisy na Instagram Stories – jak je zrobić?

Jak w szybki sposób stworzyć tęczowe napisy dla treści udostępnianych na Instagram Stories? Przedstawiamy trzy kroki, dzięki którym nasze teksty staną się bardziej kolorowe i przyciągające uwagę.

Tęczowe napisy na Instagram Stories – jak je zrobić?fot. screen z aplikacji Instagram

Instagram Stories cieszy się coraz większą popularnością – w sierpniu tego roku liczba korzystających z aplikacji każdego dnia przekroczyła próg 250 milionów. Narzędzie to wykorzystują nie tylko indywidualni użytkownicy, ale i marki. Ostatnio pisaliśmy o 6 sposobach na wykorzystaniu interaktywnych ankiet, które na początku miesiąca pojawiły się w aplikacji. Wczoraj zaś jej twórcy podzielili się kolejnym tipem, który może uatrakcyjnić udostępniane treści. Oficjalne konto Instagrama udostępniło na Stories instrukcję tworzenia tęczowych napisów, które mogą przyciągnąć uwagę odbiorców. Jak zrobić to krok po kroku?

Pierwszym krokiem jest zrobienie zdjęcia lub wideo na Stories oraz dodanie do niego dowolnego napisu, początkowo wystarczy w domyślnym kolorze białym.

fot. screen z aplikacji Instagram

fot. screen z aplikacji Instagram

Następnie konieczne jest zaznaczenie wszystkich wytypowanych liter i wybranie dla nich koloru, który chcemy ustawić jako jeden z docelowych.

fot. screen z aplikacji Instagram

fot. screen z aplikacji Instagram

W kroku trzecim przycisk z wybranym kolorem należy przytrzymać dłużej, tak, aby pojawił się nam poziomy pasek z paletą kolorów. Przesuwając po nim i wybierając poszczególne litery w szybki sposób zmienimy nasz tekst w różnorodny kolorystycznie, tęczowy napis, bez konieczności wpisywania każdej z nich oddzielnie.

fot. screen z aplikacji Instagram

fot. screen z aplikacji Instagram

fot. screen z aplikacji Instagram

fot. screen z aplikacji Instagram

Te kilka kroków może pomóc w tworzeniu kreatywnych treści, które jeszcze bardziej zainteresują odbiorcę swoją niestandardową formą. Oglądający wiele Stories pod rząd mogą na chwilę zatrzymać wzrok na naszej historii. Wiedza na temat sposobu na ich stworzenie może więc przydać się osobom, które zajmują się contentem w mediach społecznościowych i obsługują konta różnego typu marek. Jest to także atrakcyjny dodatek dla indywidualnych użytkowników, którzy mogą w ten sposób urozmaicać swoje relacje.


Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail