reklama
Z okazji obchodzonego dziś Międzynarodowego Dnia Kobiet mniej lub bardziej znane marki postanowiły podjąć aktywność i opublikować dedykowane posty w social media. W popularnych serwisach społecznościowych pojawiły się wpisy z życzeniami lub nawiązaniami do tego wyjątkowego dnia. Jaki pomysł na świętowanie 8 marca miały firmy?
Burger King UK
Brytyjski Burger King postanowił zrobić ukłon w stronę kobiet i zmienił swoje zdjęcie profilowe na Facebooku. W skutek tego w logotypie firmy pojawiło się hasło Burger Queen. Królowa zastąpiła więc króla.
McDonald’s i MTV
Interesującą inicjatywę podjęli McDonald’s i MTV, które na cześć kobiet odwróciły litery w swoich logotypach tak, aby “M” zamieniło się na “W” – od słowa Woman.
Żywiec
Fani marki Żywiec w social media wiedzą, że przy okazji różnego typu wydarzeń i świąt firma nie zawodzi. W większości przypadków możemy liczyć na grafiki z krótkimi, aczkolwiek bardzo wymownymi hasłami. Tym razem nie było inaczej.
Netflix
Netflix Polska postawił na kreatywną formę wideo, w którym z dystansem pokazuje zabawne reakcje kobiet. Film składający się ze zlepek produkcji, jakie znajdziemy w serwisie, m.in. “Orange Is The New Black”,”House Of Cards” czy “Stranger Things” został odtworzony już ponad 31 tysiące razy.
Lidl
W ostatnim czasie także Lidl wielu zachwyca swoją formą komunikacją w mediach społecznościowych. Z okazji Dnia Kobiet na profilu marki pojawiła się prosta, lecz przyciągająca wzrok grafika z życzeniami dla Pań i małym przypomnieniem dla Panów.
Berlinki
Berlinki zamieściły na Facebooku żartobliwy post składającą się z dialogów parówek. Marka życzyła tym samym wszystkim Paniom jak najmniej narcyzów na ich drodze.
E.Wedel
Producent słodyczy, marka E.Wedel, stworzyła słodką grafikę tulipana składającą się z ptasiego mleczka. Przypomniała tym samym, że słowa “słodycz” to “ona”.
Ikea
Z kolei Ikea podeszła do dzisiejszego święta w nieco inny sposób i podkreśliła jak firma dba o równowagę płci w swoich strukturach. Krótki film, jaki pojawił się na fanpage’u marki wyświetlono już ponad 21 tysięcy razy.
Barbie
Post Barbie, który pojawił się z okazji kobiecego święta ma nieco inny wydźwięk niż te przedstawione powyżej. Producent znanych na całym świecie lalek postanowił stworzyć lalki, które będą ukazywały różnorodne osobowości i przełamią obowiązujące stereotypy. Co ciekawe, inspiracją do stworzenia jednej z nich była Martyna Wojciechowska.
Durex
Bez odzewu nie pozostał także producent prezerwatyw, Durex, który udostępnił grafikę z “prezentem” i radą dla Panów.
Krakus
Firma Krakus złożyła Paniom życzenia w dość nietypowy sposób, pokazując oryginalne bukiety kwiatów składające się z… ogórków.
A czy Wy mieliście okazję zobaczyć jakieś interesujące wpisy odnoszące się 8 marca?