reklama
W dniach 12-13 czerwca 2018 roku, w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbędzie się II Forum Marketing to Silver Generation, którego organizatorem jest firma Blue Business Media.
To wyjątkowe spotkanie dyrektorów i managerów marketingu największych firm kierujących swoje produkty lub usługi m.in. do konsumentów z pokolenia 60+ jest okazją do dzielenia się doświadczeniami oraz przykładami kampanii i rozwiązań, które działają w „srebrnym marketingu”.
Struktura forum jest różnorodna, gdyż oprócz prelekcji, uczestnicy będą mieć wiele okazji do networkingu i interakcji. To także ponad to 4 panele dyskusyjne, Q&A oraz wspólna praca w grupach na koniec drugiego dnia.
Prelegenci
Podczas Forum spotkamy m.in. srebrnych influencerów takich jak bloger modowy Styleman – Igor Korzeniewski, autorka bloga Fashion50plus.pl – Jadwiga Janik, aktorka i modelka Helena Norowicz czy influencerka Elwira Kołodziejczyk z Ostatnie_Podrygi_50plus.
W gronie prelegentów pojawią się zaś przedstawiciele takich firm i marek jak ING Bank Śląski, T-Mobile, Benefit Systems, Alior Bank, Deloitte Consulting, Deva Group czy Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Tematyka prezentacji
W ramach prezentacji pokazane będą m.in. charakterystyki, raporty i dane dotyczące pokolenia seniorów. Liczne inspiracje poparte case studies i rozwiązania w wielu wypadkach ready-to-implement. Prelegenci podzielą się wiedzą i doświadczeniem na temat najważniejszych zasad współpracy z dojrzałymi twórcami w Polsce, sposobów dotarcia do seniorów i ich opiekunów w komunikacji marek, synergii działań na wielu kanałach czy etyki w reklamie.
Spotkanie będzie oparte na wymianie doświadczeń i wizji wskazujących również potencjalne kierunki rozwoju rynku i „srebrnego marketingu”, tak aby jeszcze skuteczniej angażować seniorów i budować marki, które trafią do ich serc i umysłów.
Szczegółowe informacje, w tym formularz rejestracyjny, dostępne są na stronie internetowej konferencji pod adresem: http://seniors-marketing.pl/
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.