X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Startuje Performance Marketing Diamonds CEE – pierwszy w Polsce międzynarodowy konkurs z obszaru performance i afiliacji

Rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń do pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji, w którym polskie firmy mogą pokazać swoje aktywności także poza granicami kraju.

Startuje Performance Marketing Diamonds CEE – pierwszy w Polsce międzynarodowy konkurs z obszaru performance i afiliacjiźródło: materiały od organizatora

reklama


Idea konkursu Performance Marketing Diamonds CEE  ma na celu docenienie osób, marek i firm usługowych, których działania marketingowe w internecie charakteryzują się wyjątkową efektywnością. Konkurs obejmuje region CEE, nadesłane zgłoszenia oceniać będzie międzynarodowe Jury.

Era digital zmieniła konsumenta, jego zachowania , sposób konsumowania treści komunikacji i finalnie podejmowania decyzji zakupowych. Od ponad dekady obszar digitalu stał się naturalnym środowiskiem komunikacji z konsumentem. Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE ma na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.

To pierwszy w Polsce konkurs, w którym polskie firmy mogą pokazać swoje aktywności także poza granicami kraju. Także firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance mogą zgłosić się do konkursu i zaprezentować swoją efektywność.

Kategorie

Nagrody będą przyznawane w kategoriach:

  • the most effective mobile campaign
  • the most effective lead generation campaign
  • the most effective marketing automation or/and AI campaign
  • the most effective programmatic campaign
  • the most effective social media campaign
  • the most effective SEM campaign
  • the most effective affiliate program
  • the most effective video campaign
  • the most effective use of data
  • the most effective sales campaign
  • the most effective use of influencer marketing in performance

Main Categories:

  • Performance or/and Affiliate agency of the year
  • Publisher of the year
  • The integrated campaign of the year.
  • Performance technology of the year

Jury konkursu będzie mogło przyznać także nagrodę Grand Prix.

Skład jury

Międzynarodowość Performance Marketing Diamonds CEE podkreśla Jury, w skład którego wchodzą polscy i międzynarodowi eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:

  • Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
  • Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
  • Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
  • Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
  • Tomasz Karolak, Group Head of Affiliate Marketing
  • Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
  • Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
  • Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
  • Edyta Frąckowiak, COO Semahead
  • Marcin Michalski, Board Member Cube Group
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Tomasz Michalik, CEO Insignia

Zgłoszenia przyjmowane są do 27.08. Zwycięzców poznamy podczas Gali, która odbędzie się 27 września 2018 roku.

Więcej informacji znajduje się na stronie: performancedaycee.com/pmdiamonds

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail