X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Instagram pracuje nad dedykowaną aplikacją zakupową?

Zakupy na Instagramie mogą wkrótce wejść na nowy poziom. Firma pracuje najprawdopodobniej nad dedykowaną aplikacją, która pozwoli użytkownikom na jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe.

Instagram pracuje nad dedykowaną aplikacją zakupową?fot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Jak donoszą zagraniczne media, Instagram pracuje nad nową, samodzielną aplikacją umożliwiającą zakupy online. Aplikacja miałaby nazywać się IG Shopping i pozwalać użytkownikom na przeglądanie kolekcji produktów od marek i sprzedawców, które obserwują i kupowanie ich bezpośrednio za pomocą Instagrama.

Instagram i e-commerce

Zainteresowanie Instagrama e-commercem nie jest niczym zadziwiającym. W listopadzie 2016 roku w Stanach oraz w kwietniu tego roku w Polsce uruchomiono bowiem funkcję zakupów, która pozwala markom na oznaczanie produktów na zdjęciu dokonywanie zakupów bezpośrednio z aplikacji.

Czytaj więcej: Zakupy na Instagramie dostępne także w Polsce

Nie powinno powinna być zaskoczeniem również informacja o potencjalnym uruchomieniu oddzielnej aplikacji. W czerwcu zaprezentowano IGTV, czyli instagramową telewizję dla dłuższych treści wideo, która także jest osobną aplikacją.

Krok w kierunku rozwoju

Instagram odmówił serwisowi The Verge komentarza. Nie znana jest także data potencjalnego uruchomienia, a więc istnieje prawdopodobieństwo, że projekt może nie zostać zrealizowany, gdyż jest on we wczesnej fazie rozwoju. Gdyby jednak doszedł do skutku, byłoby to uzupełnienie istniejących już możliwości zakupowych oraz najbardziej znaczący krok dla rozwoju e-commerce na Instagramie.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail