X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Instagram testuje oznaczanie użytkowników w wideo

Dobra wiadomość dla publikujących filmy na Instagramie. Trwają testy możliwości oznaczania użytkowników w materiałach wideo.

Instagram testuje oznaczanie użytkowników w wideofot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Instagram nie próżnuje w ostatnim czasie, o czym może świadczyć już liczba publikacji na temat medium, które pojawiły się w ostatnim czasie w mediach oraz w naszym serwisie. Pisaliśmy między innymi o potencjalnych planach wdrożenia aplikacji zakupowej i nowych efektach Super-Zoom. To jednak nie koniec – jak podaje TechCrunch, serwis testuje obecnie możliwość oznaczania profili w materiałach wideo. Ma na to celu zwiększenie dystrybucji filmów oraz zachęcenie do większego zaangażowania w aplikacji.

Tagowanie na Instagramie

Instagram oferuje tagowanie zdjęć od pięciu lat. Z czasem pozwolono także na oznaczanie produktów oraz profili w w Stories. Dotąd nie było jednakże takiej możliwości dla filmów, których możemy dostrzec coraz więcej.

Jak podaje amerykański serwis, który otrzymał potwierdzenie od Instagrama, opcja miałaby działać podobnie jak w przypadku zdjęć, lecz zamiast naciskać małą ikonę w lewym dolnym rogu, aby zobaczyć listę oznaczonych nazw, pojawi się przycisk, który przekieruje nas do nowej strony “Osoby w tym filmie”. Wybierzemy z niej osoby pojawiające się w filmie. W ten sposób możliwe byłoby dotarcie do osób, które faktycznie w owym wideo się pojawiają lub którym chcemy zwrócić uwagę na dany materiał.

źródło: socialmediatoday.com

źródło: socialmediatoday.com

Testy nowej funkcji

Oznaczanie użytkowników to skuteczny sposób na zainteresowanie ich treściami, ponieważ są oni o tym powiadamiani. Wedle medialnych doniesień tagowanie wideo nie pojawia się obecnie w internetowej wersji Instagrama, tylko na urządzeniach mobilnych. W testach uczestnicy obecnie niewielki procent użytkowników aplikacji. Nie wiadomo także, kiedy dokładnie możemy spodziewać się jej wdrożenia. 

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail