reklama
Instagram nie próżnuje w ostatnim czasie, o czym może świadczyć już liczba publikacji na temat medium, które pojawiły się w ostatnim czasie w mediach oraz w naszym serwisie. Pisaliśmy między innymi o potencjalnych planach wdrożenia aplikacji zakupowej i nowych efektach Super-Zoom. To jednak nie koniec – jak podaje TechCrunch, serwis testuje obecnie możliwość oznaczania profili w materiałach wideo. Ma na to celu zwiększenie dystrybucji filmów oraz zachęcenie do większego zaangażowania w aplikacji.
Tagowanie na Instagramie
Instagram oferuje tagowanie zdjęć od pięciu lat. Z czasem pozwolono także na oznaczanie produktów oraz profili w w Stories. Dotąd nie było jednakże takiej możliwości dla filmów, których możemy dostrzec coraz więcej.
Jak podaje amerykański serwis, który otrzymał potwierdzenie od Instagrama, opcja miałaby działać podobnie jak w przypadku zdjęć, lecz zamiast naciskać małą ikonę w lewym dolnym rogu, aby zobaczyć listę oznaczonych nazw, pojawi się przycisk, który przekieruje nas do nowej strony “Osoby w tym filmie”. Wybierzemy z niej osoby pojawiające się w filmie. W ten sposób możliwe byłoby dotarcie do osób, które faktycznie w owym wideo się pojawiają lub którym chcemy zwrócić uwagę na dany materiał.
Testy nowej funkcji
Oznaczanie użytkowników to skuteczny sposób na zainteresowanie ich treściami, ponieważ są oni o tym powiadamiani. Wedle medialnych doniesień tagowanie wideo nie pojawia się obecnie w internetowej wersji Instagrama, tylko na urządzeniach mobilnych. W testach uczestnicy obecnie niewielki procent użytkowników aplikacji. Nie wiadomo także, kiedy dokładnie możemy spodziewać się jej wdrożenia.