reklama
Facebook Watch, we współpracy z 3 Ball Entertainment ogłosił konkurs dla posiadaczy psów, umożliwiając ich pupilom zdobycie międzynarodowej sławy. The Dodo, wiodąca strona poświęcona zwierzętom, będzie oficjalnym globalnym partnerem akcji.
Interaktywny konkurs dla użytkowników
Konkurs jest skierowany do mieszkańców ponad 35 krajów – w tym Polski. Inicjatorzy akcji zachęcają ich do pochwalenia się talentem swoich pupili, poprzez wysłanie do serwisu nagrań z psami w roli głównej. Wśród zgłoszeń nadesłanych do Strony programu sędziowie oraz społeczność Facebooka wyłonią zdobywcę tytułu „Najbardziej Niesamowitego Psa Świata” oraz nagrody wysokości 100 tysięcy dolarów.
Wymiar charytatywny
Akcja ma również wymiar charytatywny – za każde nadesłane zgłoszenie Facebook przekaże 1 dolara organizacjom pozarządowym działającym na rzecz zwierząt (do maksymalnej wysokości 1 miliona dolarów).
O Facebook Watch
Facebook Watch to uruchomiona w 2017 roku platforma do odkrywania i oglądania materiałów wideo na Facebooku. W Stanach Zjednoczonych każdego miesiąca przyciąga ponad 50 milionów osób na minutę, a całkowity czas jaki ludzie spędzają na jej oglądaniu wzrósł 14 razy od początku 2018 roku. Oferuje szeroką gamę programów – od komedii i produkcji dramatycznych, przez konkursy i reality TV, po treści publikowane przez indywidualnych twórców i sport na żywo. Platforma udostępnia spersonalizowaną ofertę, budowaną m.in. w oparciu o to, co obserwują znajomi, oraz na podstawie indywidualnych preferencji.
Źródło: informacja prasowa Facebooka