X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2018

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG.

Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2018fot. materiały prasowe

Obrady jury IAB MIXX Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas wieczornej gali uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień.

W tym roku aż siedem statuetek otrzymała agencja GONG, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.

Złote statuetki MIXX Awards 2018 trafiły do twórców kampanii:
• #weekendING,
• Do ostatniego drzewa,
• Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.

Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe).

Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii:
• #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show)
• Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra)
• Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra)
• Odrodzenie Leonarda :P (dwa srebra)
• IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz)
• All you need (srebro, wyróżnienie)
• Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe)
• Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe)
• Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe)
• 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie)
• Do You (brąz, wyróżnienie)

Jako jury oczekiwaliśmy od tegorocznych zgłoszeń przede wszystkim odwagi w poszukiwaniu świeżych rozwiązań, które przekładają się na wzrost biznesu i jednocześnie mogą stanowić inspirację na przyszłość. Skala i innowacyjność projektów były bardzo zróżnicowane. Nadal w przygotowywaniu kampanii coraz większą wagę przykłada się do efektywności prowadzonych działań. Punktem wyjścia jest zrozumienie człowieka i zaprojektowanie digitalowych doświadczeń tak, by zbudować relację z użytkownikami – komentuje Paweł Patkowski, przewodniczący jury konkursu, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Lista nagrodzonych kampanii w IAB MIXX Awards 2018

Kolejność kategorii jest alfabetyczna.

NagrodaNazwaZgłaszający i współzgłaszający

Best Use of Social Media

SREBROODRODZENIE Leonarda :PMOSQI.TO
BRĄZAXE – What’s your magic?Mindshare Polska, DDB & Tribal
BRĄZOpowieść podręcznej  „Na początku było słowo”Digital Kingdom, Flywheel PR
BRĄZSzef Internetów OLX23HEROES, F25

Brand Awareness and Positioning

SREBRO#weekendINGGONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
SREBROCredit Agricole – cały bank dla CiebieCube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
BRĄZ18:45 Okocim. Czas na zasady.Ringier Axel Springer Polska , Carlsberg Polska
wyróżnienieDO YOUhigh&, Blue 449

Cross Media Integration

SREBROCredit Agricole – cały bank dla CiebieCube Group, Credit Agricole Bank Polska, JUST, Arena Media
SREBRONocne jazdy BMWChange Serviceplan, Initiative Media Warszawa
wyróżnienieOszczędni z domu lub z wyboruBRAIN, GONG, MullenLowe MediaHub, MOSQI.TO

Data Driven & Precision Marketing

BRĄZKampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJEGroupM, Mindshare Polska
BRĄZPersonalizacja komunikacji omnichannel dla marki MitsubishiBluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender

Digital Driven

SREBROOdrodzenie Leonarda :PMOSQI.TO
wyróżnienieJak zwiększyliśmy oglądalność BBC Earth o 46%?SalesTube, Labcon
wyróżnienieOrange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika!Initiative, Reprise, InMobi

Digital Experiences

SREBROIKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku”Saatchi & Saatchi IS, Wavemaker
SREBROTymbark FunbotGONG, Tymbark, Mindshare Polska
wyróżnienie18:45 Okocim. Czas na zasady.Ringier Axel Springer Polska, Carlsberg Polska
wyróżnienieALL YOU NEEDIsobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)

Direct Response and Lead Generation

SREBRONowy model biznesowy sprzedaży karty kredytowejPerformics, Spark Foundry
BRĄZKampania sprzedażowa: CASTORAMA INSPIRUJEGroupM, Mindshare Polska
BRĄZPANDORA E-STORE 2017Digital Resolution
wyróżnienieStrażnik Dzieciństwa – Oczami Matki.PHD Media Direction

Games & eSport

ZŁOTOHope County FM – głos nadziei w Twoim domuMSLGROUP, Dom produkcyjny Foszer Sawicki
SREBROWielka Bitwa Streamerów w FortniteGameset
wyróżnienieKampania ELEAGUE Major na TwitchGameset
wyróżnienieTurniej KrólaTWIN .digital collective, Panowie Programiści

Innovation

BRĄZLydia – inteligentny TelebotPublicis Media, Credit Agricole Bank Polska
BRĄZTymbark FunbotGONG, Tymbark, Mindshare Polska

Mobile Experience

SREBROALL YOU NEEDIsobar (Dentsu Aegis Network), Carat Polska (Dentsu Aegis Network)
BRĄZTymbark FunbotGONG, Tymbark, Mindshare Polska

Offline Digitizing

BRĄZ„Showmax na drogę”Screen Network, Bridge2Fun
wyróżnieniePhilips –  Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?Screen Network, Carat, Ogilvy, iProspect, Posterscope
wyróżnienieWehikuł czasuTWIN .digital collective, Panowie Programiści

Online Marketing with Influencer

SREBROUliczne Legendyhigh&, Aliganza, Blue 449
SREBROWielka Bitwa Streamerów w FortniteGameset
BRĄZDO YOUhigh&, Aliganza, Blue 449
BRĄZOpowieść podręcznej „Na początku było słowo”Digital Kingdom, Flywheel PR
wyróżnieniePKO Konto dla Młodych. „Maciej musiał, a Ty możesz”?Agencja Warszawa, Artegence, Havas Media

Product Launch

ZŁOTO#weekendINGGONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
SREBROModa to więcej niż myśliszMETs, Vogue
wyróżnienieKto powiedział, że…MullenLowe Warsaw, MediaCom Warszawa
wyróżnienieZMIXUJ SWÓJ ZAPACH Z NIVEA SOFT MIX MEGoldenSubmarine, OMD

Public Service and non-profit campaign

ZŁOTODo ostatniego drzewaOgilvy, Facebook, Gameset, LifeTube

Smart Solution

BRĄZIKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku”Saatchi & Saatchi IS, Wavemaker
BRĄZOstatnia kolekcjaVML Poland
BRĄZPersonalizacja komunikacji omnichannel dla marki MitsubishiBluerank, IgnitionOne NV, ExpertSender
BRĄZPrzez zaangażowanie do sprzedaży – innowacyjne wykorzystanie remarketingu dla Brand24Bluerank
wyróżnienieDKMS TwinsArena Media (Havas Media Group)

UX

SREBROVogue.plWavemaker Content, Vogue
BRĄZLINK4 Mama – kalkulatory ubezpieczeń rodzinnychVML Poland

BEST IN SHOW

                                  #weekendINGGONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

Nagrody za dokonania

Nagrody za dokonania są bardzo ważną częścią IAB MIXX Awards. Są uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej.
Agencją Roku został GONG, Domem Mediowym Roku – Havas Media, a Marketerem Roku IKEA Polska.
Joanna Pawlak, Prezes Wirtualnej Polski Media otrzymała nagrodę Człowieka Roku.
Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, Prezes Golden Submarine.

Grzegorz Krzemień, Goldensubmarine

Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Zarówno Joanna jak i Grzegorz to wyjątkowe osobowości, które od lat mają wpływ nie tylko na firmy, którymi kierują, ale również rozwój całej polskiej branży digitalowej. Nagrody dla nich są w pełni zasłużone – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

IAB MIXX Conference

Galę MIXX Awards poprzedziła konferencja, podczas której zostały przedstawione najciekawsze kampanie marketingowe tego roku. Większość z nich była nominowana do MIXX Awards. Case studies z najciekawszych projektów i kampanii były prezentowane z perspektywy agencji, domu mediowego i klienta.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail