
reklama
Kilka dni temu Instagram uruchomił nowy, oficjalny profil @shop. Został on stworzony przez zespół Instagrama dla społeczności. Jego celem jest promowanie małych biznesów, produktów i twórców, a przede wszystkim zakupów w aplikacji.
Profil @shop
Jak deklarują przedstawiciele serwisu w oficjalnej informacji, treści udostępniane na profilu @shop będą inspirowane instagramową społecznością. Udostępniane tam posty mają w czasie rzeczywistym odzwierciedlać zainteresowania społeczności w najważniejszych kategoriach handlowych, takich jak moda, uroda, wystrój domu i inne 💄👗👡🎒👚.

źródło: Instagram
Nowe marki, produkty i trendy
Profil może być ciekawym źródłem informacji dla wszystkich fanów zakupów, również w aplikacji społecznościowej. Na @shop znajdziemy bowiem nowe marki, takie jak Feel jeans, nowe produkty jak Glossier Play Colorslide oraz najnowsze trendy z całego świata.
Istotne jest także to, że każda rzecz zamieszczona na profilu @shop zawiera tagi, dzięki czemu można w prosty sposób zakupić produkty globalnych marek. Obecnie profil obserwuje ponad 50 tysięcy użytkowników.
- Lukasz Pomocny