X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dane liczbowe na temat Facebook Watch, które warto znać

Facebook przedstawił kilka istotnych danych na temat usługi Watch. Ile użytkowników z niej korzysta, ile czasu na to przeznaczają i jak wykorzystywane są przerwy reklamowe?

Dane liczbowe na temat Facebook Watch, które warto znaćźródło: shutterstock.com

reklama

Facebook Watch, które zostało uruchomione niespełna rok temu, daje użytkownikom możliwość pogłębiania doświadczeń podczas oglądania różnego typu treści. Facebookowa telewizja daje także możliwość łączenia się z ludźmi i wchodzenia w interakcję – komentowania, udostępniania, reakcji czy ankiet. Jakie dane na ten temat warto znać?

Liczba użytkowników

Jak podaje Facebook, obecnie z tej usługi korzysta miesięcznie 720 miliony użytkowników z całego świata oraz 140 milionów osób, którzy spędzają na Watch przynajmniej minutę każdego dnia.

Czas spędzany w aplikacji

Odwiedzający aplikację spędzają średnio ponad 26 minut w Watch każdego dnia.

źródło: newsroom.fb.com

Aktywność użytkowników

Twórcy aplikacji sprawdzili, że jej użytkownicy lubią oglądać filmy razem ze znajomymi. Co więcej, są o 8 razy bardziej skłonni do komentowania filmów w Watch Party niż podczas oglądania samodzielnie. Mogą oni porozumiewać się między sobą i wymieniać opiniami, przez co realizowany jest jej główny cel – budowanie więzi.

źródło: newsroom.fb.com

Reklamy w Watch

W ramach usługi stworzono zrównoważony ekosystem, w ramach którego wydawcy i twórcy mogą docierać do swoich odbiorców i zarabiać na filmach. Przerwy na reklamę są dostępne w ponad 40 krajach. I nadal rozszerzana jest działalność na kolejne obszary i języki na całym świecie. Teraz umożliwiono je w Kanadzie, a w nadchodzących tygodniach wsparcie dla nich pojawi się dla kolejnych pięciu innych języków.

Co więcej, wraz z globalną ekspansją liczba Stron aktywnie wykorzystujących przerwy reklamowe zwiększyła się ponad trzykrotnie w ciągu ostatniego roku. Liczba Stron zarabiających ponad 1000 dolarów miesięcznie wzrosła o ponad 8 razy, a liczba Stron zarabiających ponad 10 000 dolarów o ponad 3 razy.

źródło: newsroom.fb.com

Jak widać, Facebook Watch w ciągu niecałego roku rozwinął się na wielu polach i dostarczył użytkownikom najpopularniejszego serwisu społecznościowego nowych doświadczeń.

Firma Zuckerberga pracuje także wciąż nad nową strategią, rozwijając współpracę z wydawcami i twórcami na całym świecie.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail