reklama
Facebook Watch, które zostało uruchomione niespełna rok temu, daje użytkownikom możliwość pogłębiania doświadczeń podczas oglądania różnego typu treści. Facebookowa telewizja daje także możliwość łączenia się z ludźmi i wchodzenia w interakcję – komentowania, udostępniania, reakcji czy ankiet. Jakie dane na ten temat warto znać?
Liczba użytkowników
Jak podaje Facebook, obecnie z tej usługi korzysta miesięcznie 720 miliony użytkowników z całego świata oraz 140 milionów osób, którzy spędzają na Watch przynajmniej minutę każdego dnia.
Czas spędzany w aplikacji
Odwiedzający aplikację spędzają średnio ponad 26 minut w Watch każdego dnia.
Aktywność użytkowników
Twórcy aplikacji sprawdzili, że jej użytkownicy lubią oglądać filmy razem ze znajomymi. Co więcej, są o 8 razy bardziej skłonni do komentowania filmów w Watch Party niż podczas oglądania samodzielnie. Mogą oni porozumiewać się między sobą i wymieniać opiniami, przez co realizowany jest jej główny cel – budowanie więzi.
Reklamy w Watch
W ramach usługi stworzono zrównoważony ekosystem, w ramach którego wydawcy i twórcy mogą docierać do swoich odbiorców i zarabiać na filmach. Przerwy na reklamę są dostępne w ponad 40 krajach. I nadal rozszerzana jest działalność na kolejne obszary i języki na całym świecie. Teraz umożliwiono je w Kanadzie, a w nadchodzących tygodniach wsparcie dla nich pojawi się dla kolejnych pięciu innych języków.
Co więcej, wraz z globalną ekspansją liczba Stron aktywnie wykorzystujących przerwy reklamowe zwiększyła się ponad trzykrotnie w ciągu ostatniego roku. Liczba Stron zarabiających ponad 1000 dolarów miesięcznie wzrosła o ponad 8 razy, a liczba Stron zarabiających ponad 10 000 dolarów o ponad 3 razy.
Jak widać, Facebook Watch w ciągu niecałego roku rozwinął się na wielu polach i dostarczył użytkownikom najpopularniejszego serwisu społecznościowego nowych doświadczeń.
Firma Zuckerberga pracuje także wciąż nad nową strategią, rozwijając współpracę z wydawcami i twórcami na całym świecie.