reklama
Zaproszenie gości na Instagramie jeszcze nigdy nie było takie proste! Już teraz, Instagram testuje naklejkę, dzięki której szybciej poinformujesz swoich obserwatorów o organizowanym przez Ciebie wydarzeniu na swoim Stories.
Testy, testy, testy i…wydarzenia
Social media ostatnio bardzo dużo uwagi poświęcają organizacji wydarzeń. Nie tak dawno pisaliśmy o tym, że wzorem Facebookowych wydarzeń, LinkedIn zaproponował podobne rozwiązanie swoim użytkownikom. Tym razem przyszła również kolej na Instagrama. Od jakiegoś czasu to medium społecznościowe testuje różne warianty naklejek i sprawdza ich popularność wśród swoich użytkowników. Jak twierdzi Jane Manchun Wong, obecnie testom podlega naklejka “invites”, dzięki której użytkownicy zaproszą swoich obserwatorów na organizowane przez Ciebie wydarzenia.
Instagram is working on Invites Sticker for events pic.twitter.com/CQ50u24oKk
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) 12 października 2019
Naklejka w praktyce
Nowa naklejka umożliwi zaproszenie na Twoje wydarzenie albo wszystkich Twoich obserwatorów, albo tych, na których rzeczywiście Ci zależy. Podobnie jak inne naklejki, będziesz mógł umieścić ją na swoim Stories. Za jej pomocą dodasz informacje o dacie, godzinie, a także nazwie wydarzenia i jego lokalizacji.
Jak widać na wpisie Wong, użytkownik od razu będzie mógł na nie zareagować, poprzez naciśnięcie bądź nie opcji RSVP, które pochodzi od francuskiego répondez s’il vous plaît, czyli proszę odpowiedzieć. To doskonały sposób na to, aby zwiększyć zainteresowanie obserwatorów, a tym samym zyskać darmowy PR wydarzenia.
Co więcej, właśnie w ten sposób możesz zapraszać swoich widzów również na takie wydarzenia, które nie będą miały odbicia w rzeczywistości. Może to być pomocne narzędzie, np. dla influencerów, czy gwiazd ze świata muzyki, którzy chcą poprowadzić konkretnego dnia relację live dla swoich odbiorców.