X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn ułatwia organizowanie realnych spotkań przez użytkowników

Nowa funkcja serwisu LinkedIn ułatwi organizowanie realnych spotkań. W jaki sposób?

LinkedIn ułatwia organizowanie realnych spotkań przez użytkowników

reklama

LinkedIn wciąż się rozwija. Ulepsza funkcje zarówno w kwestii szukania pracowników, jak też pracodawcy. Tym razem zdecydował się na ułatwienie swoim użytkownikom osobistych, profesjonalnych spotkań.

LinkedIn i organizacja eventów

Tym razem LinkedIn zapewnia swoim użytkownikom możliwość realnego spotkania z innymi użytkownikami, w tym potencjalnymi pracownikami i pracodawcami. Wszystko za sprawą funkcji tworzenia i organizowania stron eventów na serwisie społecznościowym. Na blogu LinkedIn znalazł się także film, który promuje nową funkcję. Jak łatwo na nim zauważyć, wszystko to za pomocą panelu Społeczność. Znajduje się ona po lewej stronie w aplikacji mobilnej LinkedIn.

Co należy zawrzeć w takim wydarzeniu?

Informacje, które będzie trzeba podać w wydarzeniu utworzonym na serwisie LinkedIn są bardzo podobne do tych, które znamy z Facebooka. Na blogu platformy czytamy, że konieczne jest podanie daty, godziny i miejsca. Dodatkowo, możemy kontrolować zaproszone osoby, udostępniać wydarzenie jako post, a także publikować na nim ważne informacje na temat spotkania.

źródło: socialmediatoday.com

Nowa opcja jest doskonałym dopełnieniem innej, która została wprowadzona na serwis już jakiś czas temuramki wydarzeń. Można je od teraz nakładać na zdjęcia i filmy, także na utworzonym przez nas wydarzeniu.

źródło: socialmediatoday.com

Role użytkowników w utworzonych wydarzeniach

LinkedIn na swojej stronie umieścił informację, że nowa funkcja zostaje wprowadzana stopniowo dla poszczególnych uczestników. Dodaje też, że od teraz każdy może być uczestnikiem takich wydarzeń. Jako użytkownicy, możemy posiadać dwa rodzaje ról na stronie wydarzenia: organizatora oraz uczestnika. Do wydarzenia mogą dołączyć wszyscy Ci, którzy zostali zaproszeni przez organizatora, uczestnika lub po prostu wysłali prośbę o możliwość uczestnictwa w wydarzeniu zaraz po tym, gdy zobaczyli post udostępniony przez jednego z uczestników bądź organizatora. Jak łatwo zauważyć, w tym przypadku również niczym nie różni się to od tego, co oferuje nam Facebook podczas organizacji i planowania wydarzeń.


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail