X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook stawia na gry w chmurze

Czy kupno usługi gier w chmurze przez Facebooka wpłynie na ilość użytkowników serwisu?

Facebook stawia na gry w chmurzeźródło: shutterstock.com

reklama


Niedawno pojawiły się informacje dotyczące możliwości zakupu przez Facebooka firmy PlayGiga. Kilka dni temu światowy gigant potwierdził te doniesienia.

PlayGiga – czym zajmuje się firma?

PlayGiga to firma z Madrytu założona w 2013 roku. Według opinii wielu użytkowników to opłacalne rozwiązanie pozwalające na dostęp do wciąż rosnącego katalogu gier w chmurze. Odpowiednia odmiana tej usługi była dostępna również w takich krajach jak: Włochy, Argentyna, Chile i Hiszpania.

Co ciekawe, w sieci, na stronach hiszpańskojęzycznych, m.in. cincodias.elpais.com, pojawiły się również doniesienia, jakoby cena tego zakupu miała przekraczać 70 milionów. Sam zakup zaś, potwierdził rzecznik Facebooka. Jednak o cenie nie wspomniał, więc są to bardziej domysły serwisów, niż fakty. Sama firma PlayGiga na swojej stronie pisze jedynie o wielkich, nadchodzących zmianach, bez podawania konkretnych informacji.

Co na to wszystko Facebook?

Informacje na ten temat są potwierdzone, jednak nikt nie wie, czy właśnie te gry przeniosą się na Facebooka oraz jak dokładnie będzie to wyglądało w przyszłości. Nie jest również wiadomo, jakie gry będzie oferował Facebook graczom. Wiadomo jedynie to, że coraz częściej serwis inwestuje w nowe rozwiązania dotyczące gier. I chociaż nikomu portal społecznościowy nie kojarzy się raczej z legendarnymi grami, a jedynie z niszą – nie możemy go przekreślać. Głównie dlatego, że Facebook nauczył nas, że jest serwisem nieprzewidywalnym.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail