reklama
Niedawno pojawiły się informacje dotyczące możliwości zakupu przez Facebooka firmy PlayGiga. Kilka dni temu światowy gigant potwierdził te doniesienia.
PlayGiga – czym zajmuje się firma?
PlayGiga to firma z Madrytu założona w 2013 roku. Według opinii wielu użytkowników to opłacalne rozwiązanie pozwalające na dostęp do wciąż rosnącego katalogu gier w chmurze. Odpowiednia odmiana tej usługi była dostępna również w takich krajach jak: Włochy, Argentyna, Chile i Hiszpania.
Co ciekawe, w sieci, na stronach hiszpańskojęzycznych, m.in. cincodias.elpais.com, pojawiły się również doniesienia, jakoby cena tego zakupu miała przekraczać 70 milionów. Sam zakup zaś, potwierdził rzecznik Facebooka. Jednak o cenie nie wspomniał, więc są to bardziej domysły serwisów, niż fakty. Sama firma PlayGiga na swojej stronie pisze jedynie o wielkich, nadchodzących zmianach, bez podawania konkretnych informacji.
Co na to wszystko Facebook?
We’re thrilled to welcome @PlayGigaOficial to the Facebook Gaming team. We’ll decline further c☁️mment for now.
— ⛄️ Facebook Gaming 🎁 (@FacebookGaming) 18 grudnia 2019
Informacje na ten temat są potwierdzone, jednak nikt nie wie, czy właśnie te gry przeniosą się na Facebooka oraz jak dokładnie będzie to wyglądało w przyszłości. Nie jest również wiadomo, jakie gry będzie oferował Facebook graczom. Wiadomo jedynie to, że coraz częściej serwis inwestuje w nowe rozwiązania dotyczące gier. I chociaż nikomu portal społecznościowy nie kojarzy się raczej z legendarnymi grami, a jedynie z niszą – nie możemy go przekreślać. Głównie dlatego, że Facebook nauczył nas, że jest serwisem nieprzewidywalnym.