X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook umożliwi kontakt z marką bez logowania się do Messengera

Wtyczka Facebook Chat została ulepszona. Od teraz użytkownicy będą mogli komunikować się z marką bez logowania się do Messengera.

Facebook umożliwi kontakt z marką bez logowania się do Messengeraźródło: unsplash.com

reklama


Facebook pragnie zachęcić firmy do korzystania z możliwości jakie daje serwis, dlatego co jakiś czas stara się otwierać na potrzeby przedsiębiorców. Teraz ułatwia im kontakt z klientami bez zbędnego logowania się za pomocą Messengera. A to wszystko za sprawą nowej aktualizacji wtyczki.

Nowa aktualizacja wtyczki

Wtyczka czatu dostosowana do stron internetowych została przez Facebooka zaktualizowana. Od teraz, aby skontaktować się z daną firmą, nie trzeba będzie logować się za pomocą Messengera. Każdy, kto odwiedzi stronę marki, będzie mógł odbyć z nią bezpośrednią rozmowę za pomocą wyskakującego okna czatu. Sama wtyczka została udoskonalona również pod względem wizualnym i praktycznym, gdyż będzie integrowała się z witryną strony marki.

źródło: facebook.com

Dodatkowo, jak na swoim blogu zapewnia gigant, rozmowy mają być sprawniejsze i bardziej intuicyjne, niż miało to miejsce teraz.

źródło: facebook.com

W jaki sposób skonfigurować wtyczkę?

Jeżeli posiadasz pobraną wtyczkę Facebook Chat, na swojej stronie na Facebooku powinieneś wejść w Ustawienia, a następnie wybrać opcję Wiadomości. Kolejny krok to wybranie opcji Dodaj komunikator do swojej witryny,a następnie Rozpocznij. Gdy już to zrobisz, należy odpowiednio dostosować komunikator, skonfigurować ją, a wygenerowany kod przekopiować na swoją stronę internetową.

Mała zmiana. Tylko czy cieszy?

Taka zmiana na pewno ucieszy użytkowników, którzy w prosty sposób będą mogli zadać pytanie marce. Dla firm to również dobra informacja, gdyż w ten sposób ma możliwość zwiększenia zasięgu i zwiększenia liczby odbiorców. Jedynym ograniczeniem w tym przypadku jest przymus zostania na witrynie firmowej w momencie rozmowy, co zapewne w praktyce może spowodować niemały chaos. Zakończyć rozmowę można w tym przypadku albo wychodząc z czatu, albo gdy żadna ze stron nie wybierze takiej opcji, zakończy się ona po upływie 24 godzin. Wtyczka ta zatem co prawda daje nowe możliwości, ale wciąż wiele utrudnia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail