X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn prawdopodobnie wprowadzi Stories z możliwością linkowania

LinkedIn już dawno zapowiadał wprowadzenie na platformę Stories. I chociaż słowa nie dotrzymał, już teraz planuje wprowadzić modyfikację.

LinkedIn prawdopodobnie wprowadzi Stories z możliwością linkowaniaźródło: shutterstock.com

reklama


LinkedIn postanowił ulepszyć Stories tak, aby każdy mógł od razu dodać link do danej treści. Wszystko wskazuje więc na to, że platforma mocno wierzy w siłę tego rozwiązania również na swoim serwisie.

Stories nie dla wszystkich

Stories na LinkedIn to jedna z zapowiedzi serwisu, która miała miejsce jeszcze przed pandemią. Niestety, poprzez małą popularność tego rozwiązania w krajach, gdzie zostało ono wprowadzone jako pierwsze, platforma zaprzestała rozszerzania go również na inne kraje. Jednak LinkedIn nie całkiem poddał się w tym temacie. Wiedząc, że sama 24 godzinna relacja nie zadowala odbiorców, postanowił ją nieco ulepszyć  i dać twórcom możliwość umieszczania w nich linku. Po raz pierwszy informację tę przekazał na Twitterze Alessandro Paluzi, którego post na Twitterze udostępnił Matt Navarra.

Jak więc będzie to wyglądało w praktyce? Podobnie jak na Instagramie. Każdy, kto zobaczy relację z linkiem, będzie mógł szybo do niego przejść. Jedyne co będzie musiał zrobić, to przesunąć palcem w górę. Ruch ten przeniesie ich wówczas do dodanego adresu URL.

Czy LinkedIn tego potrzebuje?

Na to pytanie ciężko odpowiedzieć. Na pewno serwis bardzo chce wprowadzić Stories na swoją platformę. Na tę chwilę niestety nie idzie to zgodnie z planem. Specjaliści w tym temacie również mają podzielone opinie. Jedni uważają, że takie rozwiązanie sprawdziłoby się dobrze, ale nie miało szansy zaistnieć w wielu krajach w związku z pandemią. Inni zaś, nie pozostawiają na LinkedIn suchej nitki. Tak czy inaczej, dodawanie linków do Stories rzeczywiście mogłoby zmienić punkt widzenia użytkowników platformy, a tym samym, stać się całkiem dobrym narzędziem marketingowym. Stories z linkiem może też okazać się ciekawym pomysłem na pokazanie siebie w kreatywny sposób na rynku pracy. Natomiast niestety wszystko wskazuje na to, że zarówno na Stories, jak i Stories z linkiem, przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. O ile w ogóle zmiana ta w naszym kraju się pojawi.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail