X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pinterest wprowadzi nowe narzędzia marketingowe, w tym Pinterest Premiere

Pinterest coraz bardziej otwiera się na reklamodawców. Niedawno platforma zaprezentowała kolejne narzędzia, które ułatwią markom kontakt i dotarcie do przyszłego klienta.

Pinterest wprowadzi nowe narzędzia marketingowe, w tym Pinterest Premiereźródło: shutterstock.com

reklama


Platforma ogłosiła wprowadzenie kilku nowych narzędzi marketingowych. Wśród nich Pinterest Premiere, które ma stać się ekskluzywnym miejscem na reklamy w obrębie serwisu.

Ramiona otwarte dla reklamodawców

Skoro ludzie wchodzą na Pinteresta w celu szukania inspiracji, to dlaczego nie wykorzystać platformy do tego, aby pomóc reklamodawcom? Najwyraźniej z takiego założenia wyszedł serwis, przygotowując tym samym kilka nowych narzędzi dla marketerów. Co zatem będzie wchodziło w ich skład?

Przede wszystkim na Pintereście pojawi się nowa opcja reklamowa o nazwie Pinterest Premiere. Jej zadaniem będzie umożliwienie reklamodawcom zakupu miejsca na reklamy w kanale głównym. Dodatkowo, będą oni mogli wybrać swoją określoną grupę demograficzną, jak również zainteresowania i kategorię czasową. Jak twierdzi Pinterest, takie działania mogą nie tylko ukierunkować działania marketerów na konkretną grupę odbiorczą, ale tym samym, również zmaksymalizować zyski.

Interaktywne narzędzia trendów

Opcja trendów jest już dostępna na Pintereście. Jednak teraz w nowej, zaktualizowanej formie. Oznacza to, że od teraz, reklamodawca będzie miał dostęp do bardziej szczegółowych informacji na temat zachowań konsumentów i ich zaangażowania w obrębie całej platformy.

pinterest

źródło: socialmediatoday.com

Jak przyznaje Pinterest, zmiany te mają nie tylko pokazać w ładniejszy wizualnie sposób dane, ale również zapewnić marki o tym, że inwestują mądrze. Dodatkowo Pinterest wprowadza szerzej również Conversion Insights. Pomoże to reklamodawcom spojrzeć zarówno na statystyki dotyczące płatnych, jak i bezpłatnych pinów. I to wszystko, w jednym raporcie. I chociaż jeszcze tych narzędzi nie zobaczymy w Polsce, biorąc pod uwagę chęci Pinteresta, aby stać się platformą e-commerce, najprawdopodobniej i nasz kraj, już niebawem, będzie mógł cieszyć się z tego rodzaju pomocy dla reklamodawców.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail