X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter testuje Ticketed Spaces i Super Follows

Medium poszukuje obecnie osób chętnych do testowania dwóch nowości - Ticket Space i Super Followers. Oto na czym będą polegać te dwie opcje.

Twitter testuje Ticketed Spaces i Super Followsźródło: shutterstock.com

reklama


Ticketed Spaces i Super Follows to nowe opcje, które obecnie testuje Twitter. Co ciekawe, medium szuka osób, które chciałyby jako pierwsze wypróbować ten rodzaj zarabiania pieniędzy przez twórców.

Ticketed Spaces i Super Follows

Twitter szuka chętnych do dwóch nowych narzędzi- Ticketed Spaces i Super Follows. Obie opcje mają na celu pomóc twórcom w zarabianiu na ich pracy, a tym samym czuć wsparcie od swoich widzów. Na czym więc polegają te narzędzia?

  • Ticketed Spaces

W tym przypadku nie chodzi o nic innego, jak przestrzenie audio, które od jakiegoś czasu są dostępne na Twitterze. Powstały one na fali popularności aplikacji Clubhouse, a samo medium bardzo chce tę opcję rozwinąć. Dlatego też powstał pomysł stworzenia Ticketed Spaces.

źródło: twitter.com

Jak łatwo wywnioskować z powyższego zrzutu ekranu, użytkownicy już niebawem będą mogli pobierać opłaty biletowe, w zamian za treści audio. Ceny biletów będą wówczas również ustalane przez użytkownika.

  • Super Follows

Czy więc jest tajemnicze Super Follows? Opcja ta pozwoli umożliwi użytkownikom comiesięczny zarobek. Dlaczego? Ponieważ dostaną oni od Twittera opcję pobierania opłaty od fanów, za dostęp do ekskluzywnych, dodatkowych treści.

źródło: twitter.com

Nowy przycisk ma pojawić się obok opcji związanych z obserwowaniem.

Po co te zmiany?

Powodów jest kilka. Jednym z nich jest z pewnością chęć wybicia się Twittera na tle pozostałych social media, w kwestii treści audio. I trzeba przyznać, dzieje się to bardzo skutecznie, biorąc pod uwagę zaangażowanie użytkowników Twittera, a tym samym coraz to cichsze głosy innych aplikacji, w tym tej, od której wszystko się zaczęło – Clubhouse. Kolejnym powodem jest na pewno chęć wyciągnięcia pomocnej dłoni do twórców, a tym samym walka o ich aktywność w serwisie. A jak przekonać ich lepiej, niż nie poprzez opłacanie ich ciężkiej pracy? Twitter najwidoczniej nie znalazł do tej pory lepszego sposobu. I dobrze! Bo te narzędzia to naprawdę ciekawy pomysł. W dodatku rzeczywiście może mieć rację bytu w czasach, gdy treści audio są na wagę złota.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail