
reklama
Stowarzyszenie Content Marketing Polska wraz z iSlay – firmą badawczą zajmującą się analityką treści – rozpoczynają projekt, który ma na celu analizę sposobów mierzenia treści contentmarketingowych.
O badaniu
 Badanie skierowane jest do przedstawicieli działów marketingu oraz agencji i realizowane jest metodÄ… ankiety internetowej, dostÄ™pnej pod linkiem: https://www.surveymonkey.com/r/P5XZ8QXÂ
Dynamiczny wzrost wydatków na content marketing i działania natywne pociąga za sobą potrzebę badania efektywności tych inwestycji. Wraz ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska chcemy zbadać poziom wiedzy polskich ekspertów marketingu na temat dostępnych sposobów badania contentu. Pytamy między innymi o to, jak marketerzy badają zaangażowanie użytkownika na stronie – mówi Tomasz Wileński, CEO w iSlay.
Przeprowadzone badanie w postaci ankiety internetowej pozwoli zidentyfikować problemy zwiÄ…zane z mierzeniem treÅ›ci publikowanych w internecie oraz zebrać realne dane na temat sposobów pozyskiwania informacji o skutecznoÅ›ci realizowanych dziaÅ‚ań contentmarketingowych.Â
Udział w badaniu
Firmy oraz agencje, które chcą wziąć udział w badaniu, zapraszamy do wypełnienia ankiety:
Weź udziaÅ‚ w badaniu Â
Badanie prowadzone jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, przy honorowym patronacie IAB Polska. Jego realizacją zajmuje się iSlay.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym projektu.