X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok ponownie na czele listy najchętniej pobieranych aplikacji

Nikogo nie powinien zaskoczyć fakt, że TikTok ponownie znalazł się na szczycie rankingu najchętniej pobieranych aplikacji. Oto kto znajduje się na dalszych pozycjach.

TikTok ponownie na czele listy najchętniej pobieranych aplikacjiźródło: shutterstock.com

reklama


Wszystko wskazuje na to, że nowe opcje wprowadzane przez TikToka nie są bez znaczenia. Użytkownicy coraz częściej bowiem decydują się na jej pobrania. W związku z tym, TikTok nie spada z pierwszego miejsca najchętniej pobieranych aplikacji, o czym informuje nas raport Sensor Tower.

TikTok najchętniej pobierany

Już od 1,5 roku, TikTok jest najchętniej pobieraną aplikacją przez użytkowników, wśród tych, niebędących grami. Największym powodzeniem, o czym informuje nas samo Sensor Tower, cieszy się w Chinach (15%) i USA (9%).

Ranking Sensor Tower.

źródło: sensortower.com

Zaraz po TikToku, na drugim miejscu uplasował się Facebook. I tu, prym wiodą głównie Indie (27%) oraz USA (7%). Kolejne pozycje zajmował Messenger, WhatsApp i Instagram. Ciekawe jest jednak rozróżnienie pomiędzy użytkownikami systemu operacyjnego iOS, a Androida. Z App Store, najchętniej pobieranymi aplikacjami były TikTok, YouTube i Instagram. Facebook znajdował się dopiero na 5 miejscu, a Messenger na 8. Użytkownicy Androida, najchętniej zaś pobierali Facebooka, TikToka i Instagrama. Na 4 miejscu znalazł się Messenger, a YouTube w tym zestawieniu zabrakło.

Z czego to wynika? Badania Sensor Tower były prowadzone w okresie od 1 lipca 2021 roku do 31 lipca 2021 roku. Natomiast w pobrania, nie wliczały się te aplikacje, które już wcześniej były zainstalowane na telefonie. Dlatego też, w większości modeli telefonów z Androidem, niektóre aplikacje znajdują się już w momencie kupna, np. YouTube. Stąd jego brak w rankingu pobrań w Sklepie Play.

TikTok na topie?

Bez wątpienia tak. W czasie pandemii, coraz więcej osób zaczęło interesować się treściami obecnymi w aplikacji. Co więcej, aby poszukiwać nowych odbiorców, swoje konta zaczęły zakładać ci influencerzy, którzy wcześniej nie posiadali tam kont. Sam TikTok zaś, doskonale wykorzystał tę sytuację i wciąż stara się utrzymać nowe osoby. Najwyraźniej mu się to udaje, ponieważ aplikacja cieszy się niesłabnącą popularnością i podejmuje coraz to ciekawsze współprace, np. tę z Universal Music Polska. Zatem, jeżeli jeszcze nie ma Was na TikToku, powinniśmy przynajmniej zapoznać się z ideą i działaniem tego medium. Zwłaszcza wtedy, gdy robicie coś ciekawego lub chcecie wypromować swoją usługę lub produkt.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail