X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn dodaje nowe narzędzia dla twórców

Platforma dodała trzy nowe opcje, stworzone z myślą o twórcach na platformie. Ich zadaniem jest zwiększenie zaangażowania odbiorców.

LinkedIn dodaje nowe narzędzia dla twórcówźródło: shutterstock.com

reklama


Już od jakiegoś czasu LinkedIn stara się wspomagać użytkowników w osiągnięciu swoich celów. Nie zapomina jednak również o twórcach. I to właśnie z myślą o nich dodał kolejne, ciekawe narzędzia, które mogą wykorzystać z obrębie serwisu.

Nowe narzędzia dla twórców od LinkedIn

Relacje live to coś, z czego coraz chętniej korzystają użytkownicy wszystkich serwisów. Także LinkedIn postanowił otworzyć się bardziej na ten rodzaj przekazu. Do tej pory z opcji LinkedIn Live mogli korzystać jedynie użytkownicy i strony posiadające ponad 150 obserwujących oraz kontaktami spełniającymi określone kryteria. Od teraz, będą mogli z niej korzystać już wszyscy twórcy na platformie. Oznacza to, że użytkownicy będą ponad 20 razy częściej udostępniać treści wideo na platformie, niż inne rodzaje postów. Sam LinkedIn przyznaje, że ten rodzaj przekazywania treści cieszy się siedmiokrotnie większą liczbą reakcji i aż dwudziestoczterokrotnie większą liczbą komentarzy.

To jednak nie koniec zmian. Każdy użytkownik będący twórca na platformie, otrzyma także dostęp do biuletynów. Dzięki temu, będą mogli pozostać w kontakcie z odbiorcami. Zawsze więc, gdy zdecyduje się on opublikować artykuł w swoim biuletynie, subskrybenci zostaną o tym odpowiednio powiadomieni, za pomocą powiadomień push.

LinkedIn poprawia również opcję odkrywania twórców. Konta takich użytkowników będą polecane innym. Dzięki temu będzie miał on szansę dotrzeć do większej liczby odbiorców.

Jak to może nam pomóc?

Być może zmiany te nie wydają się być rewolucyjne. Natomiast mogą wpłynąć na zaangażowanie użytkowników na platformie. A tym samym, zwiększyć widoczność twórców. To także dobre rozwiązania dla marek czy pracodawców. Zwłaszcza biuletyn wydaje się być czymś, co pomoże w dystrybucji treści i zachęceniu innych do zapoznania się z nimi. LinkedIn z pewnością wie co robi, a jego drobne zmiany przeważnie są tworzone z myślą o użytkownikach. Być może to właśnie jest mocna strona serwisu. A co za tym idzie, dlatego jest cały czas wiodącym medium społecznościowym wykorzystywanym w biznesie.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail